ଗୋପନୀୟତା ନୀତି

ସାରାଂଶ

“ବିଓ ଆଇ ଭୀମ ଇଣ୍ଡିଆ ପେ ୟୁପିଆଇ ” ହେଉଛି ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆର ଏକ ସ୍ବତନ୍ତ୍ର ଦେୟ ଇଣ୍ଟରଫେସ୍ ଆପ୍ଲିକେସନ । ଏହି ଆପ୍ ଡାଉନଲୋଡ୍ କରି ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ଏହି ଆପ୍ଲିକେସନ ଦ୍ଵାରା ଦିଆଯାଇଥିବା ଏହି ଗୋପନୀୟତା ନୀତିର ନିୟୋମ ଏବଂ ସର୍ତ୍ତାବଳୀରେ ସହମତ ଅଟନ୍ତି।
ଯଦି ଗ୍ରାହକ/ଉପଭୋକ୍ତା ନିୟମ ଏବଂ ସର୍ତ୍ତାବଳୀ ସହିତ ସହମତ ନୁହଁନ୍ତି ତେବେ ଏହି କ୍ଷେତ୍ରରେ ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ (ଏଠାରେ ଏହାପରେ ‘ବ୍ୟାଙ୍କ’ ଭାବେ ଦର୍ଶାଯାଇଛି ) ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କୁ ସାମିଲ କରିପାରିବ ନାହିଁ। ବିଓ ଆଇ ଭୀମ ୟୁପିଆଇ ର ବ୍ୟବହାର ଦ୍ୱାରା, ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ଗୋପନୀୟତା ନୀତି ଅନୁଯାୟୀ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କର ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ସୂଚନା ପ୍ରକାଶ ଏବଂ ବ୍ୟବହାର ପାଇଁ ବ୍ୟାଙ୍କକୁ ସ୍ପଷ୍ଟ ଭାବରେ ସମ୍ମତି ଦିଅନ୍ତି। ନିୟମ ଏବଂ ସର୍ତ୍ତାବଳୀ ଅନୁଯାୟୀ ଏହି ଗୋପନୀୟତା ନୀତି ଅନ୍ତର୍ଭୂକ୍ତ ହୋଇଛି ।

ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ଚିହ୍ନଟ ଯୋଗ୍ୟ ସୂଚନା ଏବଂ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ସୂଚନା ସଂଗ୍ରହ।

ଯେତେବେଳେ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ବ୍ୟାଙ୍କର ଉପରୋକ୍ତ ଆପ୍ଲିକେସନ ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତି, ସେତେବେଳେ ବ୍ୟାଙ୍କ ସମୟ ସମୟରେ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ଦ୍ୱାରା ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଥିବା ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କର ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ସୂଚନା ସଂଗ୍ରହ ଏବଂ ସଂରକ୍ଷଣ କରିଥାଏ । ତେବେ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କୁ ଏକ ନିରାପଦ, ଦକ୍ଷ, ସୁଗମ ଏବଂ ନିରବଛିନ୍ନ ଅଭିଜ୍ଞତା ପ୍ରଦାନ କରିବାକୁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଏହା କରେ। ଏହା ମଧ୍ୟ ବ୍ୟାଙ୍କକୁ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କର ଆବଶ୍ୟକତା ବୁଝିବାକୁ ଏବଂ ସେବା ଏବଂ ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟଗୁଡିକ ପ୍ରଦାନ କରିବାକୁ ଅନୁମତି ଦିଏ ଯାହା ସେମାନଙ୍କ ପାଇଁ ସର୍ବୋତ୍ତମ ଅଟେ । ସେବା ଏବଂ ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟଗୁଡିକ ପ୍ରଦାନ କରିବାକୁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଚେଷ୍ଟା କରେ ଯାହା ସେମାନଙ୍କ ପାଇଁ ସର୍ବୋତ୍ତମ ଅଟେ ଏବଂ ଗ୍ରାହକଙ୍କ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କ ଅଭିଜ୍ଞତା ସର୍ବଦା ନିରାପଦ ଏବଂ ସହଜ ବୋଲି ନିଶ୍ଚିତ କରିବାକୁ ବ୍ୟାଙ୍କର ଆପ୍ଲିକେସନରେ କଷ୍ଟୋମାଇଜେସନ୍ ପ୍ରଦାନ କରିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରେ । ଏହି ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ ଏବଂ ଲକ୍ଷ୍ୟ ହାସଲ କରିବା ପାଇଁ ଆବଶ୍ୟକ ପରିମାଣରେ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ସୂଚନା ସଂଗ୍ରହ ଆବଶ୍ୟକ ରହିଥାଏ ।

ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ଦୟାକରି ଧ୍ୟାନ ଦିଅନ୍ତୁ ଯେ ଆପ୍ ବ୍ୟବହାର କରିବା ପାଇଁ ନିଜକୁ ପଞ୍ଜିକରଣ କରିବା ବାଧ୍ୟତାମୂଳକ ଏବଂ ଥରେ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ବ୍ୟାଙ୍କକୁ ତାଙ୍କର ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ସୂଚନା ଦେବା ପରେ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ବ୍ୟାଙ୍କ ପାଇଁ ଅଜଣା ହୋଇ ରୁହନ୍ତି ନାହିଁ । ବ୍ୟାଙ୍କ ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ଭାବରେ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ବିଷୟରେ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ସୂଚନାକୁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆପରେ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କ ଆଚରଣ ଉପରେ ଆଧାର କରି ଟ୍ରାକ୍ କରିପାରେ ।

ଯଦି ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ଆପରେ କାରବାର କରିବାକୁ ପସନ୍ଦ କରନ୍ତି, ବ୍ୟାଙ୍କ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କ କାରବାର ଆଚରଣ ବିଷୟରେ ସୂଚନା ସଂଗ୍ରହ କରିଥାଏ ।

ବ୍ୟାଙ୍କ କିଛି ଅତିରିକ୍ତ ସୂଚନା ସଂଗ୍ରହ କରେ ଯେପରିକି ଏକ ବିଲିଂ ଠିକଣା, ପ୍ରାପ୍ତକର୍ତ୍ତାଙ୍କ ବିବରଣୀ, କାରବାରର ଦେୟକାରୀ, ସ୍ଥାନ ଇତ୍ୟାଦି। ଯାହାକି ଆପ୍ ବ୍ୟବହାର କରିବା ସମୟରେ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କୁ ଉତ୍ତମ ଅଭିଜ୍ଞତା ପ୍ରଦାନ ପାଇଁ ବ୍ୟବହୃତ ହୋଇପାରେ । ଯଦି ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ବ୍ୟାଙ୍କର ମେସେଜ୍ ବୋର୍ଡ (ଯେପରି ଏବଂ ଯେତେବେଳେ ଉପଲବ୍ଧ) କିମ୍ବା ଚାଟ୍ ରୁମ୍ ଏବଂ ଅନ୍ୟ କୌଣସି ମେସେଜ୍ କ୍ଷେତ୍ରରେ ବାର୍ତ୍ତା ମାଧ୍ୟମରେ ସୂଚନା ପ୍ରଦାନ କରିବାକୁ ଚୟନ କରନ୍ତି ଏବଂ ଯଦି ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ମତାମତ ଛାଡିବାକୁ ପସନ୍ଦ କରନ୍ତି, ବ୍ୟାଙ୍କ ସେହି ସୂଚନା ସଂଗ୍ରହ କରିଥାଏ ଯାହା ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ବ୍ୟାଙ୍କକୁ ପ୍ରଦାନ କରନ୍ତି । କାରବାର ସମୟରେ ବିବାଦର ସମାଧାନ ପାଇଁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଏହି ସୂଚନାକୁ ବଜାୟ ରଖେ ଏବଂ ଅନ୍ୟଥା, ଯେତେବେଳେ ଆବଶ୍ୟକ ହୁଏ, ଆଇନ ଅନୁଯାୟୀ ଅନୁମତି ଅନୁଯାୟୀ ଗ୍ରାହକ ସହାୟତା ଏବଂ ସମସ୍ୟା ସମାଧାନ କରିଥାଏ । ଭର୍ଚୁଆଲ୍ ପେମେଣ୍ଟ ଠିକଣା ଏବଂ ଅନ୍ୟ ଯେକୌଣସି ଅନନ୍ୟ ପଞ୍ଜୀକରଣ ଅନୁଯାୟୀ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କର ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ପରିଚୟ ସୃଷ୍ଟି କରିବାକୁ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କଠାରୁ ବ୍ୟାଙ୍କ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ଭାବରେ ଚିହ୍ନଟ ଯୋଗ୍ୟ ସୂଚନା (ଇମେଲ ଆଡ୍ରେସ, ନାମ, ଫୋନ୍ ନମ୍ବର, ଆଧାର ନମ୍ବର ଇତ୍ୟାଦି) ସଂଗ୍ରହ କରିଥାଏ, ପରିଚୟ ପତ୍ର ଯାହା ବ୍ୟାଙ୍କର ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଖେ ଉପଲବ୍ଧ ରହିଥାଏ ।

ଡେମୋଗ୍ରାଫିକ୍ / ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ଡାଟା / ଗ୍ରାହକ / ବ୍ୟବହାରକାରୀଙ୍କ ସୂଚନା ବ୍ୟବହାର

ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କ ଅନୁରୋଧ ଅନୁଯାୟୀ ସେବା ଯୋଗାଇବା ପାଇଁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କର ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ସୂଚନା ବ୍ୟବହାର କରେ । ବିବାଦ, ସମସ୍ୟାର ସମାଧାନ, ଟଙ୍କା ପଠାଇବା, ଟଙ୍କା ସଂଗ୍ରହ କରିବା, ବ୍ୟାଙ୍କର ଉତ୍ପାଦ ଏବଂ ସେବା ପ୍ରତି ଗ୍ରାହକଙ୍କ ଆଗ୍ରହ ମାପିବା ପାଇଁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କର ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ସୂଚନା ବ୍ୟବହାର କରିଥାଏ ଏବଂ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କୁ ଯେକୌଣସି ଅନଲାଇନ୍ ଏବଂ ଅଫଲାଇନ୍ ଅଫର, ଉତ୍ପାଦ, ସେବା ଏବଂ ଅପଡେଟଗୁଡିକ ଯାହା ଆମର ଗ୍ରାହକଙ୍କ ବ୍ୟବହାର ପାଇଁ ଉପଲବ୍ଧ ହେବ ସେହି ବିଷୟରେ ଅବଗତ କରାଇବା ପାଇଁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଏହି ସୂଚନା ବ୍ୟବହାର କରିପାରେ। ବ୍ୟାଙ୍କ ଏହିପରି ଭାବରେ ପ୍ରାପ୍ତ ସୂଚନାକୁ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କ ଅଭିଜ୍ଞତାକୁ କଷ୍ଟମାଇଜ୍ କରିବା ପାଇଁ ବ୍ୟବହାର କରେ; ତ୍ରୁଟି, ଠକେଇ ଏବଂ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ଅପରାଧିକ କାର୍ଯ୍ୟକଳାପ ବିରୋଧରେ ବ୍ୟାଙ୍କକୁ ଚିହ୍ନଟ ଏବଂ ସୁରକ୍ଷା କର, ବ୍ୟାଙ୍କର ନିୟମ ଏବଂ ସର୍ତ୍ତଗୁଡିକ କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ କରେ ଯାହାକି ଏହି ଆପ୍ଲିକେସନ ବ୍ୟବହାରର ଏକ ଅବିଚ୍ଛେଦ୍ୟ ଅଙ୍ଗ ଅଟେ ଏବଂ ଏହିପରି ସଂଗ୍ରହ ସମୟରେ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କ ବିଷୟରେ ବର୍ଣ୍ଣନା କରାଯାଇଥାଏ ।
ବ୍ୟାଙ୍କ ତାହର ସର୍ଭର ସମସ୍ୟା ଖୋଜିବା ଏବଂ ଆମର ଆପ୍ ପରିଚାଳନାରେ ସହାୟତା କରିବା ପାଇଁ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କର ଆଇ ପି ଆଡ୍ରେସ ଚିହ୍ନଟ କରେ ଏବଂ ତାହାର ବ୍ୟବହାର କରେ ।
ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କର ଆପି ଠିକଣା ମଧ୍ୟ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କୁ ଚିହ୍ନିବା ଏବଂ ବ୍ୟାପକ ଜନସଂଖ୍ୟାର ସୂଚନା ଏକତ୍ର କରିବା ପାଇଁ ବ୍ୟବହୃତ ହୁଏ ।

ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ସୂଚନା ଅଂଶୀଦାର କରିବା

ବ୍ୟାଙ୍କ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କର ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ସୂଚନା ପ୍ରକାଶ କରିପାରିବ ଯଦି ଆଇନ ଅନୁଯାୟୀ ଏହିଭଳି କରିବା ଆବଶ୍ୟକ ହୋଇଥାଏ। କିମ୍ବା ସମନ, କୋର୍ଟଙ୍କ ନିର୍ଦ୍ଦେଶ, ଅବା ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ଆଇନଗତ ପ୍ରକ୍ରିୟାକୁ ଦୃଢତାର ସହ ଜବାବ ଦେବା ଆବଶ୍ୟକ ପଡେ । ବ୍ୟାଙ୍କ ଏପରି ଅନୁରୋଧ, ଆଇନ ପ୍ରବର୍ତନ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟ, ତୃତୀୟ ପକ୍ଷ ଅଧିକାର ମାଲିକ ଏବଂ ଅନ୍ୟମାନ ଲୋକ ମାନଙ୍କ ସହ ବିଶ୍ୱାସ ଏବଂ ଦୃଢତା ଏହି ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ସୂଚନା ପ୍ରକାଶ କରିପାରେ ଯେତେବେଳେ ଏହି ପ୍ରକାର ପ୍ରକାଶର ଆବଶ୍ୟକତା ରହିଥାଏ:

  • ବ୍ୟାଙ୍କର ସର୍ତ୍ତାବଳୀ ଏବଂ ଗୋପନୀୟତା ନୀତି କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ କରନ୍ତୁ; ଏବଂ
  • ସେହି ଦାବିଗୁଡିକର ଉତ୍ତର ଦିଅନ୍ତୁ ଯେ, କୌଣସି ବିଜ୍ଞାପନ, ପୋଷ୍ଟିଂ ଏବଂ/କିମ୍ବା ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ବିଷୟବସ୍ତୁ ତୃତୀୟ ପକ୍ଷର ଅଧିକାରକୁ ଉଲ୍ଲଂଘନ କରେ; ଏବଂ/କିମ୍ବା
  • ବ୍ୟାଙ୍କର ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା କିମ୍ବା ସାଧାରଣ ଜନତାଙ୍କ ଅଧିକାର, ସମ୍ପତ୍ତି ଏବଂ/କିମ୍ବା ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ସୁରକ୍ଷା ରକ୍ଷା କରିବା।

ଯେତେବେଳେ ବ୍ୟାଙ୍କ (କିମ୍ବା ଆମର ସମ୍ପତ୍ତି) ସେହି ବ୍ୟବସାୟ ସଂସ୍ଥା ସହିତ ମିଶ୍ରଣ କରିବାକୁ କିମ୍ବା ଅଧିଗ୍ରହଣ କରିବାକୁ ଯୋଜନା କରେ, କିମ୍ବା ପୁନଃସଂଗଠନ, ମିଶ୍ରଣ, ପୁନଃ ନିର୍ମାଣ ପାଇଁ ଯୋଜନା କରିଥାଏ ଏହିଭଳି ଘଟଣାରେ ବ୍ୟାଙ୍କ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କର ଆଂଶିକ ବା ସମସ୍ତ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ସୂଚନା କୌଣସି ଅନ୍ୟ ବ୍ୟବସାୟ ସଂସ୍ଥା ସହ ସେୟାର କରିବାକୁ ଏହାର ଅଧିକାର ରହିଥାଏ । ବ୍ୟବସାୟ ଏବଂ ଏହିପରି ମିଶ୍ରଣ କିମ୍ବା ଅଧିଗ୍ରହଣ କ୍ଷେତ୍ରରେ, ଏହି ଗୋପନୀୟତା ଅଧୀନରେ ବ୍ୟାଙ୍କର ସମସ୍ତ ଅଧିକାର ଏବଂ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ନୂତନ ସଂସ୍ଥା ଉପରେ ନ୍ୟସ୍ତ ହୋଇଥାଏ ।

ଡାଟା ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣର ପଦ୍ଧତି

ତଥ୍ୟକୁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଘରୁ ହିଁ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ ଏବଂ ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ କରାଯାଏ। ଇନ ହାଉସ ଡାଟା ସେଣ୍ଟର ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କ ତଥ୍ୟକୁ ସଠିକ ଢଙ୍ଗରେ ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ କରେ ଏବଂ ଡାଟାର ଅନଧିକୃତ ବ୍ୟବହାର, ପ୍ରକାଶ, ରୂପାନ୍ତର କିମ୍ବା ଅନଧିକୃତ ନଷ୍ଟକୁ ରୋକିବା ପାଇଁ ଉପଯୁକ୍ତ ସୁରକ୍ଷା ବ୍ୟବସ୍ଥା ଗ୍ରହଣ କରାଯାଏ । ସୂଚୀତ ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ ସହିତ କଠୋର ଭାବରେ ଜଡିତ ସାଙ୍ଗଠନିକ ପ୍ରକ୍ରିୟା ଏବଂ ଉପାୟର କରିବା ସହ କମ୍ପ୍ୟୁଟର ଏବଂ ଆଇ ଟି ସକ୍ଷମ ଉପକରଣର ଉପଯୋଗ କରି ଡାଟା ପ୍ରୋସେସିଂ କରାଯାଇଥାଏ । ଡାଟା ସେଣ୍ଟର ବ୍ୟତୀତ, କେତେକ କ୍ଷେତ୍ରରେ, ଡାଟା ସର୍ଭିସ ଅପରେଟିଂ (ପ୍ରଶାସନ, ବିକ୍ରୟ, ମାର୍କେଟିଂ, ଆଇନ, ସିଷ୍ଟମ୍ ଆଡମିନିଷ୍ଟ୍ରେସନ୍) କିମ୍ବା ବାହ୍ୟ ପାର୍ଟି (ଯେପରିକି ବିକ୍ରେତା, ତୃତୀୟ ପକ୍ଷ, ବୈଷୟକ ସେବା ପ୍ରଦାନକାରୀ,ମେଲ୍ ଏବଂ ଏସ୍‍ ଏମ୍‍ ଏସ୍‍ ବାହକ) ର ଯଦି ଆବଶ୍ୟକ ହୁଏ ତେବେ , ବ୍ୟବସାୟ ମାଲିକଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଡାଟା ପ୍ରୋସେସର୍ ଭାବରେ ନିଯୁକ୍ତ । ଏହି ପାର୍ଟିଗୁଡିକର ଅପଡେଟ୍ ତାଲିକା ଯେକୌଣସି ସମୟରେ ବ୍ୟବସାୟ ମାଲିକଙ୍କ ଠାରୁ ମଗାଯାଇ ପାରେ ।

ଡାଟା ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣର ସ୍ଥାନ

ଡାଟାକୁ ବ୍ୟାଙ୍କର ଡାଟା ସେଣ୍ଟରରେ ଏବଂ ଅନ୍ୟ ସ୍ଥାନରେ ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ କରାଯାଏ, ଯେଉଁଠି ଡାଟା ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ ସହିତ ଜଡିତ ପକ୍ଷମାନେ ସାମିଲ ହୋଇଥାନ୍ତି।

ଧାରଣ ସମୟ

ଡାଟାକୁ ୟୁପିଆଇ ସେବା ଯୋଗାଇବା ପାଇଁ ଆବଶ୍ୟକ ସମୟ, ଏବଂ ଆଇନ ଦ୍ୱାରା ଅନୁମତି ପ୍ରାପ୍ତ ସମୟ ସୀମା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ରଖାଯାଏ ।

ଆଇନଗତ କାର୍ଯ୍ୟାନୁଷ୍ଠାନ

ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ଡାଟାର ବ୍ୟବହାର ବ୍ୟାଙ୍କ ଦ୍ଵାରା ଆଇନଗତ ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟରେ, କୋର୍ଟରେ କିମ୍ବା ଏହି ଆପ୍ଲିକେସନ କିମ୍ବା ଆନୁସଙ୍ଗିକ ସେବାଗୁଡିକର ଅନୁପଯୁକ୍ତ ବ୍ୟବହାର ହେତୁ ସମ୍ଭାବ୍ୟ ଆଇନଗତ କାର୍ଯ୍ୟାନୁଷ୍ଠାନ ପାଇଁ ବ୍ୟବହୃତ ହୋଇପାରେ | ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ଏହି ସତ୍ୟ ବିଷୟରେ ଅବଗତ ହୁଅନ୍ତୁ ଯେ, ସରକାରୀ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷଙ୍କ ଅନୁରୋଧ କ୍ରମେ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ତଥ୍ୟ ପ୍ରକାଶ କରିବାକୁ ଡାଟା କଣ୍ଟ୍ରୋଲର୍ ଆବଶ୍ୟକ ହୋଇପାରେ ।

ସିଷ୍ଟମ୍ ଲଗ୍ ଏବଂ ରକ୍ଷଣାବେକ୍ଷଣ

କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ ଏବଂ ରକ୍ଷଣାବେକ୍ଷଣ ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ ପାଇଁ ଏହି ଆପ୍ଲିକେସନ ଏବଂ ଯେ କୌଣସି ତୃତୀୟ ପକ୍ଷ ସେବା ଏହି ଭଳି ଫାଇଲଗୁଡିକ ସଂଗ୍ରହ କରିପାରନ୍ତି ଯାହା ଏହି ଆପ୍ଲିକେସନ(ସିଷ୍ଟମ୍ ଲଗ୍) ସହିତ ପାରସ୍ପରିକ କାର୍ଯ୍ୟକଳାପକୁ ରେକର୍ଡ କରିଥାଏ । ଏହି ନିୟମାବଳୀରେ ସୂଚନା ନାହିଁ: ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ତଥ୍ୟ ସଂଗ୍ରହ କିମ୍ବା ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ଅଧିକ ବିବରଣୀ ଯେ କୌଣସି ସମୟରେ ବ୍ୟାଙ୍କରୁ ଅନୁରୋଧ କରାଯାଇପାରେ ।

ବ୍ୟବହାରକାରୀଙ୍କ ଅଧିକାର

ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କୁ ଯେ କୌଣସି ସମୟରେ ସେମାନଙ୍କର ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ତଥ୍ୟ ଗଚ୍ଛିତ ଅଛି କି ନାହିଁ ଜାଣିବାର ଅଧିକାର ଅଛି ଏବଂ ସେମାନଙ୍କର ବିଷୟବସ୍ତୁ ଏବଂ ଉତ୍ପତ୍ତି ବିଷୟରେ ଜାଣିବା ପାଇଁ, ଏହାର ସଠିକତା ଯାଞ୍ଚ କରିବାକୁ କିମ୍ବା ସେମାନଙ୍କୁ ସପ୍ଲିମେଣ୍ଟ, ବାତିଲ, ଅପଡେଟ୍ କିମ୍ବା ପଚାରିବାକୁ ବ୍ୟାଙ୍କ ସହିତ ପରାମର୍ଶ କରିପାରିବେ । ସଂଶୋଧିତ, କିମ୍ବା ସେମାନଙ୍କର ଅଜାଣତ ଫର୍ମାଟରେ ରୂପାନ୍ତର କରିବା କିମ୍ବା ଆଇନର ଉଲ୍ଲଂଘନ କରାଯାଇଥିବା କୌଣସି ତଥ୍ୟକୁ ଅବରୋଧ କରିବା ସହିତ ଯେ କୌଣସି ଏବଂ ସମସ୍ତ ବୈଧ କାରଣରୁ ସେମାନଙ୍କର ଉପଚାରକୁ ବିରୋଧ କରିବା ଆଦି, ଉପରୋକ୍ତ ଯୋଗାଯୋଗ ସୂଚନାରେ ବ୍ୟାଙ୍କକୁ ଅନୁରୋଧ ପଠାଯିବା ଉଚିତ୍ । ଏହି ଆପ୍ଲିକେସନ “ଟ୍ରାକ୍ କରନ୍ତୁ ନାହିଁ” ଅନୁରୋଧକୁ ସମର୍ଥନ କରେ ନାହିଁ । ଏହା ଦ୍ଵାରା ବ୍ୟବହାର କରିବାକୁ ଥିବା ତୃତୀୟ ପକ୍ଷ ସେବାଗୁଡିକ ମଧ୍ୟରୁ କେହି "ଟ୍ରାକ୍ କରନ୍ତୁ ନାହିଁ ”ଅନୁରୋଧକୁ ସମର୍ଥନ କରେ କି ନାହିଁ ତାହା ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ କରିବା ପାଇଁ, ଦୟାକରି ସେମାନଙ୍କର ଗୋପନୀୟତା ନୀତଗୁଡିକ ପଢନ୍ତୁ ।

ଏହି ଗୋପନୀୟତା ନୀତିରେ ପରିବର୍ତ୍ତନ

ବ୍ୟାଙ୍କ ଏହି ପୃଷ୍ଠାରେ ନିଜ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କୁ କୌଣସି ସମୟରେ ନୋଟିସ୍ ଦେଇ ଏହି ଗୋପନୀୟତା ନୀତିରେ ପରିବର୍ତ୍ତନ ଆଣିବାର ଅଧିକାର ରହିଛି । ନିମ୍ନରେ ତାଲିକାଭୁକ୍ତ ଶେଷ ପରିବର୍ତ୍ତନର ତାରିଖକୁ ଦର୍ଶାଇ ଏହି ପୃଷ୍ଠାକୁ ବାରମ୍ବାର ଯାଞ୍ଚ କରିବା ପାଇଁ ଦୃଢ ଭାବରେ ପରାମର୍ଶ ଦିଆଯାଇଛି | ଯଦି କୌଣସି ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ନୀତିରେ କୌଣସି ପରିବର୍ତ୍ତନକୁ ଆପତ୍ତି କରନ୍ତି, ତେବେ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ଏହି ଆପ୍ଲିକେସନ ବ୍ୟବହାର ବନ୍ଦ କରିଦେବା ଉଚିତ ଏବଂ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ତଥ୍ୟ ଇରେଜ କରିଇବାକୁ ବ୍ୟାଙ୍କଙ୍କୁ ଅନୁରୋଧ କରିପାରିବେ । ଅନ୍ୟଥା ଯେପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ନକୁହାଯିବ, ସେ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ତତ୍କାଳୀନ ସାମ୍ପ୍ରତିକ ଗୋପନୀୟତା ନୀତି ବ୍ୟାଙ୍କ ପାଖରେ ଥିବା ଉପଭୋକ୍ତାମାନଙ୍କ ସମସ୍ତ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ତଥ୍ୟ ପାଇଁ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ହୋଇଥାଏ ।

ସୁରକ୍ଷା ସତର୍କତା

ବ୍ୟାଙ୍କର ଆପ୍ ରେ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ ଅଧୀନରେ ଥିବା ତଥ୍ୟର କ୍ଷତି, ଅପବ୍ୟବହାର ଏବଂ ପରିବର୍ତ୍ତନକୁ ସୁରକ୍ଷା ଦେବା ପାଇଁ କଡା ସୁରକ୍ଷା ବ୍ୟବସ୍ଥା ରହିଛି ଏବଂ ଏହି ସମ୍ବନ୍ଧରେ ଉଦ୍ୟୋଗ କ୍ଷେତ୍ରରେ ସର୍ବୋତ୍ତମ ଅଭ୍ୟାସ ଅନୁସରଣ କରାଯାଇଛି। ଯେତେବେଳେ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା , ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ଆକାଉଣ୍ଟ ସୂଚନା ପରିବର୍ତ୍ତନ କରନ୍ତି କିମ୍ବା ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତି, ସେତେବେଳେ ଏହା ସୁରକ୍ଷିତ ଚ୍ୟାନେଲ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ହୋଇଥାଏ । ଥରେ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ସୂଚନା ବ୍ୟାଙ୍କର ଅଧୀନରେ ରହିଗଲେ ବ୍ୟାଙ୍କ ତାହାର କଡା ସୁରକ୍ଷା ନିର୍ଦ୍ଦେଶାବଳୀ ପାଳନ କରେ, ଏହାର ଅନଧିକୃତ ପ୍ରବେଶରୁ ରକ୍ଷା କରେ ।

ଆପଣଙ୍କ ସହମତି

ଆପ୍ ବ୍ୟବହାର କରି କିମ୍ବା ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କର ସୂଚନା ପ୍ରଦାନ କରି, ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ଏହି ଗୋପନୀୟତା ନୀତି ଅନୁଯାୟୀ ଆପରେ ପ୍ରକାଶ କରୁଥିବା ସୂଚନା ସଂଗ୍ରହ ଏବଂ ବ୍ୟବହାରରେ ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ସମ୍ମତି ଦେଇଥାନ୍ତି।

ସଂଜ୍ଞା ଏବଂ ଆଇନଗତ ସନ୍ଦର୍ଭ

ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ତଥ୍ୟ (କିମ୍ବା ତଥ୍ୟ): କୌଣସି ସାଧାରଣ ବ୍ୟକ୍ତି, ଆଇନଗତ ବ୍ୟକ୍ତି, ଏକ ଅନୁଷ୍ଠାନ କିମ୍ବା ଏକ ସଙ୍ଗଠନ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ଯେ କୌଣସି ସୂଚନା, ଯାହା ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ପରିଚୟ ନମ୍ବର ସହିତ ଅନ୍ୟ କୌଣସି ସୂଚନାକୁ ସୂଚାଇ ପରୋକ୍ଷ ଭାବରେ ଚିହ୍ନଟ ହୋଇପାରେ। ।

ବ୍ୟବହାର ଡାଟା: ଏହି ଆପ୍ଲିକେସନ୍ (କିମ୍ବା ଏହି ଆପ୍ଲିକେସନ୍ ରେ ନିୟୋଜିତ ତୃତୀୟ ପକ୍ଷ ସେବା) ରୁ ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ଭାବରେ ସଂଗୃହିତ ସୂଚନା, ଯେଉଁଥିରେ ଅନ୍ତର୍ଭୂକ୍ତ ହୋଇପାରେ : ଏହି ଆପ୍ଲିକେସନ୍ ବ୍ୟବହାର କରୁଥିବା ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ଏବଂ ସିମ୍ ସିରିୟଲ ନମ୍ବର ,ସର୍ଭରରେ ଅନୁରୋଧ ଦାଖଲ କରିବା ପାଇଁ ବ୍ୟବହୃତ ପଦ୍ଧତି, ପ୍ରତିକ୍ରିୟାରେ ଗ୍ରହଣ କରାଯାଇଥିବା ଫାଇଲର ଆକାର, ସର୍ଭରର ଉତ୍ତର ସ୍ଥିତି (ସଫଳ ଫଳାଫଳ, ତ୍ରୁଟି, ଇତ୍ୟାଦି)କୁ ଦର୍ଶାଉଥିବା ନମ୍ବର କୋର୍ଡ, ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କ ଦ୍ଵାରା ବ୍ୟବହୃତ ହେଉଥିବା ବ୍ରାଉଜ ଏବଂ ଅପରେଟିଂ ସିଷ୍ଟମର ବୈଶିଷ୍ଟ, ପ୍ରତି ଭିଜିଟର ବିଭିନ୍ନ ସମୟ ବିବରଣୀ (ଉଦାହରଣ ସ୍ୱରୂପ, ଆପ୍ଲିକେସନ୍ ର ପ୍ରତ୍ୟେକ ପେଜରେ ବିତାଇଥିବା ସମୟ) ଏବଂ ଆପ୍ଲିକେସନ ଭିତରେ ଅନୁସରଣ କରାଯାଇଥିବା ପଥ ବିଷୟରେ ବିବରଣୀ ଏବଂ ଡିଭାଇସ୍ ଅପରେଟିଂ ସିଷ୍ଟମ୍ ଏବଂ ଗ୍ରାହକ / ଉପଯୋଗକର୍ତ୍ତାଙ୍କ ଆଇ ଟି ଏନଭରମେଣ୍ଟ ବିଷୟରେ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ପାରାମିଟରଗୁଡିକ।

ବ୍ୟବହାରକାରୀ : ଏହି ଆପ୍ଲିକେସନକୁ ବ୍ୟବହାର କରୁଥିବା ବ୍ୟକ୍ତି (ପଞ୍ଜୀକୃତ ଗ୍ରାହକ), ଯେପରି ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ତଥ୍ୟ ସୂଚିତ କରୁଥିବା ବ୍ୟାଙ୍କ ବିଷୟ ସହ ନିଶ୍ଚିତ ଭାବରେ ସମକକ୍ଷ ହେବା ଉଚିତ କିମ୍ବା ସ୍ୱୀକୃତିପ୍ରାପ୍ତ ହେବା ଉଚିତ ।

ଡାଟା ବିଷୟ: ଆଇନଗତ କିମ୍ବା ସାଧାରଣ ବ୍ୟକ୍ତି ଯାହାଙ୍କ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ଡାଟା, ଡାଟା ପ୍ରୋସେସର୍ (କିମ୍ବା ଡାଟା ସୁପରଭାଇଜର) ଙ୍କୁ ସୂଚିତ କରେ । ଏଥିରେ ସାଧାରଣ ବ୍ୟକ୍ତି, ଆଇନଗତ ବ୍ୟକ୍ତି, ସାର୍ବଜନୀକ ପ୍ରଶାସନ କିମ୍ବା ଏହି ଗୋପନୀୟତା ନୀତି ଅନୁଯାୟୀ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ତଥ୍ୟ ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ ପାଇଁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଅନୁମୋଦିତ ଅନ୍ୟ କୌଣସି ସଂସ୍ଥା, ଆସୋସିଏସନ୍ କିମ୍ବା ସଂଗଠନ ସାମିଲ ଅଟେ ।

ବ୍ୟାଙ୍କ (କିମ୍ବା ମାଲିକ): ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ଏହି ଆପ୍ଲିକେସନର ମାଲିକ ଅଟେ ।

ଏହି ଆପ୍ଲିକେସନ: ସେହି ହାର୍ଡୱେର୍ କିମ୍ବା ସଫ୍ଟୱେର୍ ଟୁଲ୍ ଯାହା ଦ୍ୱାରା ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କର ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ତଥ୍ୟ ସଂଗ୍ରହ କରାଯାଇଥାଏ ।

କୁକି: ଗ୍ରାହକ / ଉପଭୋକ୍ତା ଡିଭାଇସ୍ ରେ ଗଚ୍ଛିତ ତଥ୍ୟର ଛୋଟ ଅଂଶ।