ମୁଖ୍ୟ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟ

ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ଷ୍ଟାର ହାଉସ୍ ସି - ୫, "ଜି" ବ୍ଲକ,

ବାନ୍ଦ୍ରା କୁର୍ଲା କମ୍ପ୍ଲେକ୍ସ, ବାନ୍ଦ୍ରା (ପୂର୍ବ), ମୁମ୍ବାଇ

400 051. ପିଏଚ୍: 022-66684444

ଇମେଲ୍ : cgro[dot]boi[at]bankofindia[dot]co[dot]in

ଆପଣଙ୍କର ସମସ୍ତ ଅନୁସନ୍ଧାନ ପାଇଁ କଲ୍ କରନ୍ତୁ
ଆମ ସହିତ ସଂଯୋଗ କରନ୍ତୁ

ଯଥାଶୀଘ୍ର କାର୍ଡ ପ୍ରଦାନକାରୀ ବ୍ୟାଙ୍କରେ ଅଭିଯୋଗ କରିବା ଏକ ଭଲ ଅଭ୍ୟାସ । ଆମକୁ ଜଣାଇବାକୁ ଯେତେ ଅଧିକ ସମୟ ଲାଗିବ, କ୍ଷତି ହେବାର ଆଶଙ୍କା ସେତେ ଅଧିକ ରହିବ।

କାର୍ଡର ହଟ୍ ଲିଷ୍ଟିଂ ଏବଂ ଅନଧିକୃତ କାରବାର

କାର୍ଡ/ଆକାଉଣ୍ଟ ଧାରକଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ସିଧାସଳଖ ଅନୁମୋଦିତ ହୋଇନଥିବା ଆକାଉଣ୍ଟରେ କୌଣସି କାରବାର ଏକ ଠକେଇ କାରବାର ବୋଲି ବିବେଚନା କରାଯାଏ । ଅନଧିକୃତ କିମ୍ବା ଜାଲିଆତି କାରବାର ହେଉଛି ଆକାଉଣ୍ଟର ଏକ କାରବାର ଯାହା ମୂଳତଃ ଆପଣଙ୍କ ଦ୍ୱାରା / କିମ୍ବା ଆପଣଙ୍କ ଜ୍ଞାନର ପରିସର ବିନା ହୁଏ ନାହିଁ ।

ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ

କାର୍ଡର ହଟ୍ ଲିଷ୍ଟିଂ ପାଇଁ, ଆପଣ ନିମ୍ନଲିଖିତ ତିନୋଟି ଉପାୟ ଦ୍ୱାରା ଏଭଳି ଅଧିକ କାରବାରରୁ ରକ୍ଷା କରିବା ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡକୁ ତୁରନ୍ତ ଅବରୋଧ କରିବାକୁ ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ବ୍ୟବହାର କରିପାରିବେ:

ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଂ ବ୍ୟବହାର କରି ଆପଣଙ୍କ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡକୁ କିପରି ଅବରୋଧ କରିବେ

  1. ଆପଣଙ୍କ ଉପଭୋକ୍ତା ଏବଂ ପାସୱାର୍ଡ୍ ବ୍ୟବହାର କରି ଲଗ୍ ଇନ୍ କରନ୍ତୁ। ଖୁଚୁରା ଗ୍ରାହକ ଏବଂ କର୍ପୋରେଟ୍ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ।
  2. "ଅନୁରୋଧ" ଟ୍ୟାବ୍ ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
  3. ଅନୁରୋଧ ଅଧୀନରେ "ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ" ଚୟନ କରନ୍ତୁ, ଚାରୋଟି ବିକଳ୍ପ ଅଛି- ହଟ୍ଲିଷ୍ଟ ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ, ଅନବ୍ଲକ୍ ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ, ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ ପିନ୍ ପରିବର୍ତ୍ତନ (ଆବଶ୍ୟକ ପୁରୁଣା ) ଏବଂ ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ ପୁନଃସେଟ୍। ଦୟାକରି ଯାହା ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ତାହା ଚୟନ କରନ୍ତୁ, ଏବଂ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ

ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ଅବରୋଧ କରନ୍ତୁ

ଗ୍ରାହକ ସହାୟତା ସହ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ

ଅନଧିକୃତ କାରବାର ପାଇଁ, ଯଦି ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ / ମୋବାଇଲ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ / ବିଓଆଇ ୟୁପିଆଇ ମାଧ୍ୟମରେ କାରବାର ହୋଇଛି

ଦୟାକରି ଗ୍ରାହକ ସହାୟତାକୁ କଲ୍ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ଉପଯୋଗୀ ରଖନ୍ତୁ। ଅନଧିକୃତ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ କିମ୍ବା ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ୍ ରିପୋର୍ଟ କରିବାକୁ:

  1. ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ କିମ୍ବା ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ ନମ୍ବର
  2. କାରବାରର ପ୍ରକାର ଯଥା ଅନଲାଇନ, ଷ୍ଟୋରରେ, ସ୍ଥାନୀୟ ଗ୍ରୋସରୀ, ନଗଦ ଉଠାଣ ଇତ୍ୟାଦି ।
  3. କାରବାର ତାରିଖ[ସମ୍ପାଦନା]
  4. କାରବାର ରାଶି[ସମ୍ପାଦନା]

ଗ୍ରାହକ ସେବା କଲ୍ ସେଣ୍ଟର ହେଲ୍ପଲାଇନ୍ ସହ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ

ଅଧିକ ସହାୟତା ପାଇଁ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କ ନିକଟସ୍ଥ ଶାଖା ସହ ମଧ୍ୟ ଯୋଗାଯୋଗ କରିପାରିବେ

କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ

କାର୍ଡଗୁଡିକର ହଟ୍ ଲିଷ୍ଟିଂ ପାଇଁ, ଆପଣ ନିମ୍ନଲିଖିତ ଉପାୟଗୁଡିକର ସାହାଯ୍ୟ ନେଇପାରିବେ:

ଅନଧିକୃତ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ ପାଇଁ, ଦୟାକରି ଗ୍ରାହକ ସହାୟତାକୁ କଲ୍ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ହାତରେ ରଖନ୍ତୁ। ଅନଧିକୃତ କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ କାରବାର ରିପୋର୍ଟ କରିବାକୁ:

ପ୍ରିପେଡ୍ କାର୍ଡ

ଅନଧିକୃତ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ ପାଇଁ, ଦୟାକରି ଗ୍ରାହକ ସହାୟତାକୁ କଲ୍ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ହାତରେ ରଖନ୍ତୁ। ଅନଧିକୃତ ପ୍ରିପେଡ୍ କାର୍ଡ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ୍ ରିପୋର୍ଟ କରିବାକୁ:

ଅଧିକ ସହାୟତା ପାଇଁ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କ ନିକଟସ୍ଥ ଶାଖା ସହ ମଧ୍ୟ ଯୋଗାଯୋଗ କରିପାରିବେ

ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଂ

ଅନଧିକୃତ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ ପାଇଁ, ଦୟାକରି ଗ୍ରାହକ ସହାୟତାକୁ କଲ୍ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ହାତରେ ରଖନ୍ତୁ। ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ରେ ଅନଧିକୃତ କାରବାର ରିପୋର୍ଟ କରିବାକୁ:

ଗ୍ରାହକ ଆଇଡି

ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର

କାରବାର ତାରିଖ

କାରବାର ରାଶି[ସମ୍ପାଦନା]

କାରବାରର ପ୍ରକାର ଯଥା ଏନଇଏଫଟି / ଆରଟିଜିଏସ

କାର୍ଡର ହଟ୍ ଲିଷ୍ଟିଂ ପାଇଁ, ଆପଣ ନିମ୍ନଲିଖିତ ତିନୋଟି ଉପାୟ ଦ୍ୱାରା ଏଭଳି ଅଧିକ କାରବାରରୁ ରକ୍ଷା କରିବା ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡକୁ ତୁରନ୍ତ ଅବରୋଧ କରିବାକୁ ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ବ୍ୟବହାର କରିପାରିବେ:

ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଂ ବ୍ୟବହାର କରି ଆପଣଙ୍କ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡକୁ କିପରି ଅବରୋଧ କରିବେ

  1. ଆପଣଙ୍କ ଉପଭୋକ୍ତା ଏବଂ ପାସୱାର୍ଡ୍ ବ୍ୟବହାର କରି ଲଗ୍ ଇନ୍ କରନ୍ତୁ। ଖୁଚୁରା ଗ୍ରାହକ ଏବଂ କର୍ପୋରେଟ୍ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ।
  2. "ଅନୁରୋଧ" ଟ୍ୟାବ୍ ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
  3. ଅନୁରୋଧ ଅଧୀନରେ "ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ" ଚୟନ କରନ୍ତୁ, ଚାରୋଟି ବିକଳ୍ପ ଅଛି- ହଟ୍ଲିଷ୍ଟ ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ, ଅନବ୍ଲକ୍ ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ, ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ ପିନ୍ ପରିବର୍ତ୍ତନ (ଆବଶ୍ୟକ ପୁରୁଣା ) ଏବଂ ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ ପୁନଃସେଟ୍। ଦୟାକରି ଯାହା ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ତାହା ଚୟନ କରନ୍ତୁ, ଏବଂ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ

ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ଅବରୋଧ କରନ୍ତୁ

ଗ୍ରାହକ ସହାୟତା ସହ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ

ଅନଧିକୃତ କାରବାର ପାଇଁ, ଯଦି ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ / ମୋବାଇଲ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ / ବିଓଆଇ ୟୁପିଆଇ ମାଧ୍ୟମରେ କାରବାର ହୋଇଛି

ଦୟାକରି ଗ୍ରାହକ ସହାୟତାକୁ କଲ୍ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ଉପଯୋଗୀ ରଖନ୍ତୁ। ଅନଧିକୃତ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ କିମ୍ବା ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ୍ ରିପୋର୍ଟ କରିବାକୁ:

  1. ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ କିମ୍ବା ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ ନମ୍ବର
  2. କାରବାରର ପ୍ରକାର ଯଥା ଅନଲାଇନ, ଷ୍ଟୋରରେ, ସ୍ଥାନୀୟ ଗ୍ରୋସରୀ, ନଗଦ ଉଠାଣ ଇତ୍ୟାଦି ।
  3. କାରବାର ତାରିଖ[ସମ୍ପାଦନା]
  4. କାରବାର ରାଶି[ସମ୍ପାଦନା]

ଗ୍ରାହକ ସେବା କଲ୍ ସେଣ୍ଟର ହେଲ୍ପଲାଇନ୍ ସହ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ

ଅଧିକ ସହାୟତା ପାଇଁ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କ ନିକଟସ୍ଥ ଶାଖା ସହ ମଧ୍ୟ ଯୋଗାଯୋଗ କରିପାରିବେ

ଅନୁସନ୍ଧାନ[ସମ୍ପାଦନା]

ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ

1800 220 229/91-22-40919191

1800 103 1906 (ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି)

BOI[dot]Callcentre[at]bankofindia[dot]co[dot]in (ଇ-ମେଲ୍)

ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ

ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ

1800 425 1112 (ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି)

(022) - 40429123 (ଚାର୍ଜେବଲ୍ ନମ୍ବର)

(022) - 40429127 (ଚାର୍ଜେବଲ୍ ନମ୍ବର)

(022) - 40919191 (ଚାର୍ଜେବଲ୍ ନମ୍ବର)

ବିଓଆଇ ମୋବାଇଲ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍

(ବିଓଆଇ ମୋବାଇଲ୍ ଆପ୍ଲିକେସନ୍)

ବିଓଆଇ ମୋବାଇଲ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ଡାଉନଲୋଡ୍ କରନ୍ତୁ

google playstore itunes

କାର୍ଡଗୁଡିକର ହଟ୍ ଲିଷ୍ଟିଂ ପାଇଁ, ଆପଣ ନିମ୍ନଲିଖିତ ଉପାୟଗୁଡିକର ସାହାଯ୍ୟ ନେଇପାରିବେ:

ଅନଧିକୃତ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ ପାଇଁ, ଦୟାକରି ଗ୍ରାହକ ସହାୟତାକୁ କଲ୍ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ହାତରେ ରଖନ୍ତୁ। ଅନଧିକୃତ କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ କାରବାର ରିପୋର୍ଟ କରିବାକୁ:

ଅନୁସନ୍ଧାନ[ସମ୍ପାଦନା]

କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ

1800 220 229/91-22-40919191

1800 220 088 (ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି)

(022) - 40426005/40426006 (ଲ୍ୟାଣ୍ଡଲାଇନ୍)

କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ

କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ

1800 220 088 (ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି)

(022) - 40426005/40426006 (ଲ୍ୟାଣ୍ଡଲାଇନ୍)

(022) - 40429127 (ଚାର୍ଜେବଲ୍ ନମ୍ବର)

(022) - 40919191 (ଚାର୍ଜେବଲ୍ ନମ୍ବର)

ବ୍ୟବସାୟୀ ପଞ୍ଜୀକରଣ

କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ

(022) - 61312937 (ଲ୍ୟାଣ୍ଡଲାଇନ୍)

କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ

କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ

କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ

https://cclogin.bankofindia.co.in/

ବିଓଆଇ ମୋବାଇଲ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍

(ବିଓଆଇ ମୋବାଇଲ୍ ଆପ୍ଲିକେସନ୍)

ବିଓଆଇ ମୋବାଇଲ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ଡାଉନଲୋଡ୍ କରନ୍ତୁ

google play store apple

ଅନଧିକୃତ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ ପାଇଁ, ଦୟାକରି ଗ୍ରାହକ ସହାୟତାକୁ କଲ୍ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ହାତରେ ରଖନ୍ତୁ। ଅନଧିକୃତ ପ୍ରିପେଡ୍ କାର୍ଡ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ୍ ରିପୋର୍ଟ କରିବାକୁ:

ଅଧିକ ସହାୟତା ପାଇଁ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କ ନିକଟସ୍ଥ ଶାଖା ସହ ମଧ୍ୟ ଯୋଗାଯୋଗ କରିପାରିବେ

ଅନୁସନ୍ଧାନ[ସମ୍ପାଦନା]

ପ୍ରିପେଡ୍ କାର୍ଡ

1800 220 229/91-22-40919191

1800 220 088 (ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି)

(022) - 40426005/40426006 (ଲ୍ୟାଣ୍ଡଲାଇନ୍)

ଅନଧିକୃତ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ ପାଇଁ, ଦୟାକରି ଗ୍ରାହକ ସହାୟତାକୁ କଲ୍ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ହାତରେ ରଖନ୍ତୁ। ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ରେ ଅନଧିକୃତ କାରବାର ରିପୋର୍ଟ କରିବାକୁ:

ଗ୍ରାହକ ଆଇଡି

ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର

କାରବାର ତାରିଖ

କାରବାର ରାଶି[ସମ୍ପାଦନା]

କାରବାରର ପ୍ରକାର ଯଥା ଏନଇଏଫଟି / ଆରଟିଜିଏସ

ଆମେ ଆମଗ୍ରାହକମାନଙ୍କ ଜୀବନକୁ ଆନନ୍ଦଦାୟକ କରିବା ପାଇଁ ସର୍ବଦା ସର୍ବୋତ୍ତମ ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ସେବା ଦେବା ଉପରେ ନିର୍ଭର କରିଥାଉ | ଆମପାଖରେ ପ୍ରଶ୍ନଗୁଡିକ ର ଶୃଙ୍ଖଳା ଅଛି ଯାହା ଆପଣଙ୍କୁ ମାର୍ଗଦର୍ଶନ କରିପାରିବ ଏବଂ ଆପଣଙ୍କ ପ୍ରଶ୍ନଗୁଡିକ ତୁରନ୍ତ ସ୍ପଷ୍ଟ କରିପାରିବ

ବିଓଆଇ ମୋବାଇଲ୍ କ'ଣ?

ବିଓଆଇ ମୋବାଇଲ୍ ହେଉଛି ଖୁଚୁରା ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ ଏକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ମୋବାଇଲ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ଆପ୍ଲିକେସନ୍ । ଏହା ଦ୍ୱାରା ଆପଣ ଯେକୌଣସି ସମୟରେ, ଯେକୌଣସି ସ୍ଥାନରେ ଆପଣଙ୍କ ମୋବାଇଲ ଫୋନ୍ ଜରିଆରେ ବ୍ୟାଙ୍କ କରିପାରିବେ। ଆପଣ ଆପଣଙ୍କ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ସୂଚନା ଆକସେସ୍ କରିପାରିବେ ଏବଂ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ମାଗଣାରେ ଆପଣଙ୍କ ଅପରେଟିଭ୍ ଆକାଉଣ୍ଟରେ କାରବାର କରିପାରିବେ।

ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ / ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ

ଅନୁସନ୍ଧାନ (ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ / ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ)
ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ଲାଇନ : ୧୮୦୦ ୧୦୩ ୧୯୦୬ (ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି)
ଇମେଲ୍ : BOI[dot]Callcentre[at]bankofindia[dot]co[dot]in

ହଟ୍ ଲିଷ୍ଟିଂ ଅଫ୍ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ କଷ୍ଟମର କେୟାର)
ଟ୍ଲ ଫ୍ରି:୧୮୦୦ ୪୨୫ ୧୧୧୨
ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ଲାଇନ୍ :(୦୨୨) 40429123/(୦୨୨) 40429127/(୦୨୨) – 40919191 (ଚାର୍ଜେବଲ୍ ନମ୍ବର)

କେଉଁ ପ୍ଲାଟଫର୍ମରେ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ ଜାରି କରାଯାଏ?

ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ୩ଟି ପ୍ଲାଟଫର୍ମରେ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ ଜାରି କରେ । ସେମାନେ ହେଲେ ମାଷ୍ଟରକାର୍ଡ, ଭିସା ଓ ରୁପେ। ମାଷ୍ଟରକାର୍ଡ/ଭିସା/ରୂପେ/ବାଙ୍କସ୍ ଲୋଗୋ ପ୍ରଦର୍ଶିତ କରୁଥିବା ଯେକୌଣସି ଏଟିଏମ୍ ରେ ଏବଂ ମାଷ୍ଟରକାର୍ଡ/ଭିସା/ରୁପେ ଲୋଗୋ ପ୍ରଦର୍ଶିତ କରୁଥିବା ପଏଣ୍ଟ ଅଫ୍ ସେଲ୍ (ପିଓଏସ୍) ଟର୍ମିନାଲ୍ ଥିବା ସମସ୍ତ ବ୍ୟବସାୟୀ ପ୍ରତିଷ୍ଠାନ (ଏମ୍ଇ)ରେ ଏହାକୁ ବ୍ୟବହାର କରାଯାଇପାରିବ।

କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ

କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ ଅନୁସନ୍ଧାନ ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି : 1800 220 088, ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ଲାଇନ୍ : (022) 40426005/40426006
ହୋଟ୍ ଲିଷ୍ଟିଂ କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି :1800 220 088, ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ଲାଇନ୍ : (022)40426005/ 40426006

ଆରଟିଜିଏସ/ଏନଇଏଫଟି/ଆଇଏମପିଏସ/ୟୁପିଆଇ

ଆରଟିଜିଏସ/ନେଫ୍ଟ/ଆଇଏମପିଏସ
ଆରଟିଜିଏସ        Rtgs[dot]boi[at]bankofindia[dot]co[dot]in     (022) 67447092 / 93
ନେଫ୍ଟ        Boi[dot]neft[at]bankofindia[dot]co[dot]in     (022) 61312984/61312992/61312997
ଆଇଏମପିଏସ        Boi[dot]imps[at]bankofindia[dot]co[dot]in    (022) 61312994/61312995
ୟୁପିଆଇ (022) 67447025

ଅସୁବିଧାରେ ଥିବା ମହିଳାଙ୍କ ପାଇଁ ହେଲ୍ପଲାଇନ ନମ୍ବର ଏବଂ

ହେଲ୍ପଲାଇନ୍ ନମ୍ବର : - 7827170170
ହେଲପଲାଇନ ପାଇଁ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

ସବୁ ଦେଖନ୍ତୁ

ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ସମସ୍ତ ଦେଖିବାକୁ

ବିଓଆଇ ମୋବାଇଲ୍ ହେଉଛି ଖୁଚୁରା ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ ଏକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ମୋବାଇଲ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ଆପ୍ଲିକେସନ୍ । ଏହା ଦ୍ୱାରା ଆପଣ ଯେକୌଣସି ସମୟରେ, ଯେକୌଣସି ସ୍ଥାନରେ ଆପଣଙ୍କ ମୋବାଇଲ ଫୋନ୍ ଜରିଆରେ ବ୍ୟାଙ୍କ କରିପାରିବେ। ଆପଣ ଆପଣଙ୍କ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ସୂଚନା ଆକସେସ୍ କରିପାରିବେ ଏବଂ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ମାଗଣାରେ ଆପଣଙ୍କ ଅପରେଟିଭ୍ ଆକାଉଣ୍ଟରେ କାରବାର କରିପାରିବେ।

ଅନୁସନ୍ଧାନ (ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ / ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ)
ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ଲାଇନ : ୧୮୦୦ ୧୦୩ ୧୯୦୬ (ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି)
ଇମେଲ୍ : BOI[dot]Callcentre[at]bankofindia[dot]co[dot]in

ହଟ୍ ଲିଷ୍ଟିଂ ଅଫ୍ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ କଷ୍ଟମର କେୟାର)
ଟ୍ଲ ଫ୍ରି:୧୮୦୦ ୪୨୫ ୧୧୧୨
ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ଲାଇନ୍ :(୦୨୨) 40429123/(୦୨୨) 40429127/(୦୨୨) – 40919191 (ଚାର୍ଜେବଲ୍ ନମ୍ବର)

ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ୩ଟି ପ୍ଲାଟଫର୍ମରେ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ ଜାରି କରେ । ସେମାନେ ହେଲେ ମାଷ୍ଟରକାର୍ଡ, ଭିସା ଓ ରୁପେ। ମାଷ୍ଟରକାର୍ଡ/ଭିସା/ରୂପେ/ବାଙ୍କସ୍ ଲୋଗୋ ପ୍ରଦର୍ଶିତ କରୁଥିବା ଯେକୌଣସି ଏଟିଏମ୍ ରେ ଏବଂ ମାଷ୍ଟରକାର୍ଡ/ଭିସା/ରୁପେ ଲୋଗୋ ପ୍ରଦର୍ଶିତ କରୁଥିବା ପଏଣ୍ଟ ଅଫ୍ ସେଲ୍ (ପିଓଏସ୍) ଟର୍ମିନାଲ୍ ଥିବା ସମସ୍ତ ବ୍ୟବସାୟୀ ପ୍ରତିଷ୍ଠାନ (ଏମ୍ଇ)ରେ ଏହାକୁ ବ୍ୟବହାର କରାଯାଇପାରିବ।

କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ ଅନୁସନ୍ଧାନ ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି : 1800 220 088, ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ଲାଇନ୍ : (022) 40426005/40426006
ହୋଟ୍ ଲିଷ୍ଟିଂ କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି :1800 220 088, ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ଲାଇନ୍ : (022)40426005/ 40426006

ଆରଟିଜିଏସ/ନେଫ୍ଟ/ଆଇଏମପିଏସ
ଆରଟିଜିଏସ        Rtgs[dot]boi[at]bankofindia[dot]co[dot]in     (022) 67447092 / 93
ନେଫ୍ଟ        Boi[dot]neft[at]bankofindia[dot]co[dot]in     (022) 61312984/61312992/61312997
ଆଇଏମପିଏସ        Boi[dot]imps[at]bankofindia[dot]co[dot]in    (022) 61312994/61312995
ୟୁପିଆଇ (022) 67447025

ହେଲ୍ପଲାଇନ୍ ନମ୍ବର : - 7827170170
ହେଲପଲାଇନ ପାଇଁ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ସମସ୍ତ ଦେଖିବାକୁ

ଆମକୁ ଖୋଜ |
ଇଣ୍ଡିଆନ୍ ଅଗ୍ରଣୀ ନ୍ୟାସନାଲାଇଜଡ୍ ବ୍ୟାଙ୍କ ବର୍ତ୍ତମାନ ଖୋଜିବା ସହଜ ଅଟେ | ଆପଣଙ୍କୁ ନିକଟତମ ଶାଖା କିମ୍ବା ଏଟିଏମ୍ ଖୋଜିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିବାକୁ, ଏଠାରେ ମାନଚିତ୍ର ଆଧାରିତ ଇଣ୍ଟରଫେସ୍ ବ୍ୟବହାର କରିବା ଏକ ସହଜ | ଆମେ ଆପଣଙ୍କ ପାଇଁ ଏଠାରେ ଅଛୁ |:

ଆପଣ କଣ ଖୋଜୁଛନ୍ତି ?

ମାନଚିତ୍ର ପୁନଃସେଟ୍ କରନ୍ତୁ