ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ଷ୍ଟାର ହାଉସ୍ ସି - ୫, "ଜି" ବ୍ଲକ,
ବାନ୍ଦ୍ରା କୁର୍ଲା କମ୍ପ୍ଲେକ୍ସ, ବାନ୍ଦ୍ରା (ପୂର୍ବ), ମୁମ୍ବାଇ
400 051. ପିଏଚ୍: 022-66684444
ଇମେଲ୍ : cgro[dot]boi[at]bankofindia[dot]co[dot]in
ଯଥାଶୀଘ୍ର କାର୍ଡ ପ୍ରଦାନକାରୀ ବ୍ୟାଙ୍କରେ ଅଭିଯୋଗ କରିବା ଏକ ଭଲ ଅଭ୍ୟାସ । ଆମକୁ ଜଣାଇବାକୁ ଯେତେ ଅଧିକ ସମୟ ଲାଗିବ, କ୍ଷତି ହେବାର ଆଶଙ୍କା ସେତେ ଅଧିକ ରହିବ।
କାର୍ଡ/ଆକାଉଣ୍ଟ ଧାରକଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ସିଧାସଳଖ ଅନୁମୋଦିତ ହୋଇନଥିବା ଆକାଉଣ୍ଟରେ କୌଣସି କାରବାର ଏକ ଠକେଇ କାରବାର ବୋଲି ବିବେଚନା କରାଯାଏ । ଅନଧିକୃତ କିମ୍ବା ଜାଲିଆତି କାରବାର ହେଉଛି ଆକାଉଣ୍ଟର ଏକ କାରବାର ଯାହା ମୂଳତଃ ଆପଣଙ୍କ ଦ୍ୱାରା / କିମ୍ବା ଆପଣଙ୍କ ଜ୍ଞାନର ପରିସର ବିନା ହୁଏ ନାହିଁ ।
କାର୍ଡର ହଟ୍ ଲିଷ୍ଟିଂ ପାଇଁ, ଆପଣ ନିମ୍ନଲିଖିତ ତିନୋଟି ଉପାୟ ଦ୍ୱାରା ଏଭଳି ଅଧିକ କାରବାରରୁ ରକ୍ଷା କରିବା ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡକୁ ତୁରନ୍ତ ଅବରୋଧ କରିବାକୁ ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ବ୍ୟବହାର କରିପାରିବେ:
ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଂ ବ୍ୟବହାର କରି ଆପଣଙ୍କ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡକୁ କିପରି ଅବରୋଧ କରିବେ
- ଆପଣଙ୍କ ଉପଭୋକ୍ତା ଏବଂ ପାସୱାର୍ଡ୍ ବ୍ୟବହାର କରି ଲଗ୍ ଇନ୍ କରନ୍ତୁ। ଖୁଚୁରା ଗ୍ରାହକ ଏବଂ କର୍ପୋରେଟ୍ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ।
- "ଅନୁରୋଧ" ଟ୍ୟାବ୍ ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
- ଅନୁରୋଧ ଅଧୀନରେ "ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ" ଚୟନ କରନ୍ତୁ, ଚାରୋଟି ବିକଳ୍ପ ଅଛି- ହଟ୍ଲିଷ୍ଟ ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ, ଅନବ୍ଲକ୍ ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ, ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ ପିନ୍ ପରିବର୍ତ୍ତନ (ଆବଶ୍ୟକ ପୁରୁଣା ) ଏବଂ ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ ପୁନଃସେଟ୍। ଦୟାକରି ଯାହା ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ତାହା ଚୟନ କରନ୍ତୁ, ଏବଂ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ
ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ଅବରୋଧ କରନ୍ତୁ
ଗ୍ରାହକ ସହାୟତା ସହ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ
ଅନଧିକୃତ କାରବାର ପାଇଁ, ଯଦି ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ / ମୋବାଇଲ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ / ବିଓଆଇ ୟୁପିଆଇ ମାଧ୍ୟମରେ କାରବାର ହୋଇଛି
ଦୟାକରି ଗ୍ରାହକ ସହାୟତାକୁ କଲ୍ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ଉପଯୋଗୀ ରଖନ୍ତୁ। ଅନଧିକୃତ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ କିମ୍ବା ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ୍ ରିପୋର୍ଟ କରିବାକୁ:
- ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ କିମ୍ବା ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ ନମ୍ବର
- କାରବାରର ପ୍ରକାର ଯଥା ଅନଲାଇନ, ଷ୍ଟୋରରେ, ସ୍ଥାନୀୟ ଗ୍ରୋସରୀ, ନଗଦ ଉଠାଣ ଇତ୍ୟାଦି ।
- କାରବାର ତାରିଖ[ସମ୍ପାଦନା]
- କାରବାର ରାଶି[ସମ୍ପାଦନା]
ଗ୍ରାହକ ସେବା କଲ୍ ସେଣ୍ଟର ହେଲ୍ପଲାଇନ୍ ସହ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ
ଅଧିକ ସହାୟତା ପାଇଁ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କ ନିକଟସ୍ଥ ଶାଖା ସହ ମଧ୍ୟ ଯୋଗାଯୋଗ କରିପାରିବେ
କାର୍ଡଗୁଡିକର ହଟ୍ ଲିଷ୍ଟିଂ ପାଇଁ, ଆପଣ ନିମ୍ନଲିଖିତ ଉପାୟଗୁଡିକର ସାହାଯ୍ୟ ନେଇପାରିବେ:
ଅନଧିକୃତ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ ପାଇଁ, ଦୟାକରି ଗ୍ରାହକ ସହାୟତାକୁ କଲ୍ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ହାତରେ ରଖନ୍ତୁ। ଅନଧିକୃତ କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ କାରବାର ରିପୋର୍ଟ କରିବାକୁ:
ଅନଧିକୃତ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ ପାଇଁ, ଦୟାକରି ଗ୍ରାହକ ସହାୟତାକୁ କଲ୍ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ହାତରେ ରଖନ୍ତୁ। ଅନଧିକୃତ ପ୍ରିପେଡ୍ କାର୍ଡ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ୍ ରିପୋର୍ଟ କରିବାକୁ:
ଅଧିକ ସହାୟତା ପାଇଁ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କ ନିକଟସ୍ଥ ଶାଖା ସହ ମଧ୍ୟ ଯୋଗାଯୋଗ କରିପାରିବେ
ଅନଧିକୃତ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ ପାଇଁ, ଦୟାକରି ଗ୍ରାହକ ସହାୟତାକୁ କଲ୍ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ହାତରେ ରଖନ୍ତୁ। ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ରେ ଅନଧିକୃତ କାରବାର ରିପୋର୍ଟ କରିବାକୁ:
ଗ୍ରାହକ ଆଇଡି
ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର
କାରବାର ତାରିଖ
କାରବାର ରାଶି[ସମ୍ପାଦନା]
କାରବାରର ପ୍ରକାର ଯଥା ଏନଇଏଫଟି / ଆରଟିଜିଏସ
କାର୍ଡର ହଟ୍ ଲିଷ୍ଟିଂ ପାଇଁ, ଆପଣ ନିମ୍ନଲିଖିତ ତିନୋଟି ଉପାୟ ଦ୍ୱାରା ଏଭଳି ଅଧିକ କାରବାରରୁ ରକ୍ଷା କରିବା ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡକୁ ତୁରନ୍ତ ଅବରୋଧ କରିବାକୁ ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ବ୍ୟବହାର କରିପାରିବେ:
ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଂ ବ୍ୟବହାର କରି ଆପଣଙ୍କ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡକୁ କିପରି ଅବରୋଧ କରିବେ
- ଆପଣଙ୍କ ଉପଭୋକ୍ତା ଏବଂ ପାସୱାର୍ଡ୍ ବ୍ୟବହାର କରି ଲଗ୍ ଇନ୍ କରନ୍ତୁ। ଖୁଚୁରା ଗ୍ରାହକ ଏବଂ କର୍ପୋରେଟ୍ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ।
- "ଅନୁରୋଧ" ଟ୍ୟାବ୍ ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
- ଅନୁରୋଧ ଅଧୀନରେ "ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ" ଚୟନ କରନ୍ତୁ, ଚାରୋଟି ବିକଳ୍ପ ଅଛି- ହଟ୍ଲିଷ୍ଟ ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ, ଅନବ୍ଲକ୍ ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ, ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ ପିନ୍ ପରିବର୍ତ୍ତନ (ଆବଶ୍ୟକ ପୁରୁଣା ) ଏବଂ ଡେବିଟ୍-କମ-ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ ପୁନଃସେଟ୍। ଦୟାକରି ଯାହା ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ତାହା ଚୟନ କରନ୍ତୁ, ଏବଂ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ
ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ଅବରୋଧ କରନ୍ତୁ
ଗ୍ରାହକ ସହାୟତା ସହ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ
ଅନଧିକୃତ କାରବାର ପାଇଁ, ଯଦି ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ / ମୋବାଇଲ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ / ବିଓଆଇ ୟୁପିଆଇ ମାଧ୍ୟମରେ କାରବାର ହୋଇଛି
ଦୟାକରି ଗ୍ରାହକ ସହାୟତାକୁ କଲ୍ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ଉପଯୋଗୀ ରଖନ୍ତୁ। ଅନଧିକୃତ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ କିମ୍ବା ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ୍ ରିପୋର୍ଟ କରିବାକୁ:
- ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ କିମ୍ବା ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ ନମ୍ବର
- କାରବାରର ପ୍ରକାର ଯଥା ଅନଲାଇନ, ଷ୍ଟୋରରେ, ସ୍ଥାନୀୟ ଗ୍ରୋସରୀ, ନଗଦ ଉଠାଣ ଇତ୍ୟାଦି ।
- କାରବାର ତାରିଖ[ସମ୍ପାଦନା]
- କାରବାର ରାଶି[ସମ୍ପାଦନା]
ଗ୍ରାହକ ସେବା କଲ୍ ସେଣ୍ଟର ହେଲ୍ପଲାଇନ୍ ସହ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ
ଅଧିକ ସହାୟତା ପାଇଁ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କ ନିକଟସ୍ଥ ଶାଖା ସହ ମଧ୍ୟ ଯୋଗାଯୋଗ କରିପାରିବେ
ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ
ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ
1800 425 1112 (ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି)
(022) - 40429123 (ଚାର୍ଜେବଲ୍ ନମ୍ବର)
(022) - 40429127 (ଚାର୍ଜେବଲ୍ ନମ୍ବର)
(022) - 40919191 (ଚାର୍ଜେବଲ୍ ନମ୍ବର)
କାର୍ଡଗୁଡିକର ହଟ୍ ଲିଷ୍ଟିଂ ପାଇଁ, ଆପଣ ନିମ୍ନଲିଖିତ ଉପାୟଗୁଡିକର ସାହାଯ୍ୟ ନେଇପାରିବେ:
ଅନଧିକୃତ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ ପାଇଁ, ଦୟାକରି ଗ୍ରାହକ ସହାୟତାକୁ କଲ୍ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ହାତରେ ରଖନ୍ତୁ। ଅନଧିକୃତ କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ କାରବାର ରିପୋର୍ଟ କରିବାକୁ:
ଅନୁସନ୍ଧାନ[ସମ୍ପାଦନା]
କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ
1800 220 088 (ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି)
(022) - 40426005/40426006 (ଲ୍ୟାଣ୍ଡଲାଇନ୍)
କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ
କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ
1800 220 088 (ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି)
(022) - 40426005/40426006 (ଲ୍ୟାଣ୍ଡଲାଇନ୍)
(022) - 40429127 (ଚାର୍ଜେବଲ୍ ନମ୍ବର)
(022) - 40919191 (ଚାର୍ଜେବଲ୍ ନମ୍ବର)
ଅନଧିକୃତ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ ପାଇଁ, ଦୟାକରି ଗ୍ରାହକ ସହାୟତାକୁ କଲ୍ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ହାତରେ ରଖନ୍ତୁ। ଅନଧିକୃତ ପ୍ରିପେଡ୍ କାର୍ଡ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ୍ ରିପୋର୍ଟ କରିବାକୁ:
ଅଧିକ ସହାୟତା ପାଇଁ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କ ନିକଟସ୍ଥ ଶାଖା ସହ ମଧ୍ୟ ଯୋଗାଯୋଗ କରିପାରିବେ
ଅନୁସନ୍ଧାନ[ସମ୍ପାଦନା]
ପ୍ରିପେଡ୍ କାର୍ଡ
1800 220 088 (ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି)
(022) - 40426005/40426006 (ଲ୍ୟାଣ୍ଡଲାଇନ୍)
ଅନଧିକୃତ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ ପାଇଁ, ଦୟାକରି ଗ୍ରାହକ ସହାୟତାକୁ କଲ୍ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ହାତରେ ରଖନ୍ତୁ। ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ରେ ଅନଧିକୃତ କାରବାର ରିପୋର୍ଟ କରିବାକୁ:
ଗ୍ରାହକ ଆଇଡି
ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର
କାରବାର ତାରିଖ
କାରବାର ରାଶି[ସମ୍ପାଦନା]
କାରବାରର ପ୍ରକାର ଯଥା ଏନଇଏଫଟି / ଆରଟିଜିଏସ
ଆମେ ଆମଗ୍ରାହକମାନଙ୍କ ଜୀବନକୁ ଆନନ୍ଦଦାୟକ କରିବା ପାଇଁ ସର୍ବଦା ସର୍ବୋତ୍ତମ ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ସେବା ଦେବା ଉପରେ ନିର୍ଭର କରିଥାଉ | ଆମପାଖରେ ପ୍ରଶ୍ନଗୁଡିକ ର ଶୃଙ୍ଖଳା ଅଛି ଯାହା ଆପଣଙ୍କୁ ମାର୍ଗଦର୍ଶନ କରିପାରିବ ଏବଂ ଆପଣଙ୍କ ପ୍ରଶ୍ନଗୁଡିକ ତୁରନ୍ତ ସ୍ପଷ୍ଟ କରିପାରିବ
ବିଓଆଇ ମୋବାଇଲ୍ ହେଉଛି ଖୁଚୁରା ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ ଏକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ମୋବାଇଲ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ଆପ୍ଲିକେସନ୍ । ଏହା ଦ୍ୱାରା ଆପଣ ଯେକୌଣସି ସମୟରେ, ଯେକୌଣସି ସ୍ଥାନରେ ଆପଣଙ୍କ ମୋବାଇଲ ଫୋନ୍ ଜରିଆରେ ବ୍ୟାଙ୍କ କରିପାରିବେ। ଆପଣ ଆପଣଙ୍କ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ସୂଚନା ଆକସେସ୍ କରିପାରିବେ ଏବଂ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ମାଗଣାରେ ଆପଣଙ୍କ ଅପରେଟିଭ୍ ଆକାଉଣ୍ଟରେ କାରବାର କରିପାରିବେ।
ଅନୁସନ୍ଧାନ (ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ / ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ)
ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ଲାଇନ : ୧୮୦୦ ୧୦୩ ୧୯୦୬ (ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି)
ଇମେଲ୍ : BOI[dot]Callcentre[at]bankofindia[dot]co[dot]in
ହଟ୍ ଲିଷ୍ଟିଂ ଅଫ୍ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ କଷ୍ଟମର କେୟାର)
ଟ୍ଲ ଫ୍ରି:୧୮୦୦ ୪୨୫ ୧୧୧୨
ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ଲାଇନ୍ :(୦୨୨) 40429123/(୦୨୨) 40429127/(୦୨୨) – 40919191 (ଚାର୍ଜେବଲ୍ ନମ୍ବର)
ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ୩ଟି ପ୍ଲାଟଫର୍ମରେ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ ଜାରି କରେ । ସେମାନେ ହେଲେ ମାଷ୍ଟରକାର୍ଡ, ଭିସା ଓ ରୁପେ। ମାଷ୍ଟରକାର୍ଡ/ଭିସା/ରୂପେ/ବାଙ୍କସ୍ ଲୋଗୋ ପ୍ରଦର୍ଶିତ କରୁଥିବା ଯେକୌଣସି ଏଟିଏମ୍ ରେ ଏବଂ ମାଷ୍ଟରକାର୍ଡ/ଭିସା/ରୁପେ ଲୋଗୋ ପ୍ରଦର୍ଶିତ କରୁଥିବା ପଏଣ୍ଟ ଅଫ୍ ସେଲ୍ (ପିଓଏସ୍) ଟର୍ମିନାଲ୍ ଥିବା ସମସ୍ତ ବ୍ୟବସାୟୀ ପ୍ରତିଷ୍ଠାନ (ଏମ୍ଇ)ରେ ଏହାକୁ ବ୍ୟବହାର କରାଯାଇପାରିବ।
କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ ଅନୁସନ୍ଧାନ ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି : 1800 220 088, ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ଲାଇନ୍ : (022) 40426005/40426006
ହୋଟ୍ ଲିଷ୍ଟିଂ କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି :1800 220 088, ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ଲାଇନ୍ : (022)40426005/ 40426006
ଆରଟିଜିଏସ/ନେଫ୍ଟ/ଆଇଏମପିଏସ
ଆରଟିଜିଏସ Rtgs[dot]boi[at]bankofindia[dot]co[dot]in (022) 67447092 / 93
ନେଫ୍ଟ Boi[dot]neft[at]bankofindia[dot]co[dot]in (022) 61312984/61312992/61312997
ଆଇଏମପିଏସ Boi[dot]imps[at]bankofindia[dot]co[dot]in (022) 61312994/61312995
ୟୁପିଆଇ (022) 67447025
ବିଓଆଇ ମୋବାଇଲ୍ ହେଉଛି ଖୁଚୁରା ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ ଏକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ମୋବାଇଲ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ଆପ୍ଲିକେସନ୍ । ଏହା ଦ୍ୱାରା ଆପଣ ଯେକୌଣସି ସମୟରେ, ଯେକୌଣସି ସ୍ଥାନରେ ଆପଣଙ୍କ ମୋବାଇଲ ଫୋନ୍ ଜରିଆରେ ବ୍ୟାଙ୍କ କରିପାରିବେ। ଆପଣ ଆପଣଙ୍କ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ସୂଚନା ଆକସେସ୍ କରିପାରିବେ ଏବଂ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ମାଗଣାରେ ଆପଣଙ୍କ ଅପରେଟିଭ୍ ଆକାଉଣ୍ଟରେ କାରବାର କରିପାରିବେ।
ଅନୁସନ୍ଧାନ (ଏଟିଏମ୍ କାର୍ଡ / ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ)
ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ଲାଇନ : ୧୮୦୦ ୧୦୩ ୧୯୦୬ (ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି)
ଇମେଲ୍ : BOI[dot]Callcentre[at]bankofindia[dot]co[dot]in
ହଟ୍ ଲିଷ୍ଟିଂ ଅଫ୍ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ କଷ୍ଟମର କେୟାର)
ଟ୍ଲ ଫ୍ରି:୧୮୦୦ ୪୨୫ ୧୧୧୨
ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ଲାଇନ୍ :(୦୨୨) 40429123/(୦୨୨) 40429127/(୦୨୨) – 40919191 (ଚାର୍ଜେବଲ୍ ନମ୍ବର)
ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ୩ଟି ପ୍ଲାଟଫର୍ମରେ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ ଜାରି କରେ । ସେମାନେ ହେଲେ ମାଷ୍ଟରକାର୍ଡ, ଭିସା ଓ ରୁପେ। ମାଷ୍ଟରକାର୍ଡ/ଭିସା/ରୂପେ/ବାଙ୍କସ୍ ଲୋଗୋ ପ୍ରଦର୍ଶିତ କରୁଥିବା ଯେକୌଣସି ଏଟିଏମ୍ ରେ ଏବଂ ମାଷ୍ଟରକାର୍ଡ/ଭିସା/ରୁପେ ଲୋଗୋ ପ୍ରଦର୍ଶିତ କରୁଥିବା ପଏଣ୍ଟ ଅଫ୍ ସେଲ୍ (ପିଓଏସ୍) ଟର୍ମିନାଲ୍ ଥିବା ସମସ୍ତ ବ୍ୟବସାୟୀ ପ୍ରତିଷ୍ଠାନ (ଏମ୍ଇ)ରେ ଏହାକୁ ବ୍ୟବହାର କରାଯାଇପାରିବ।
କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ ଅନୁସନ୍ଧାନ ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି : 1800 220 088, ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ଲାଇନ୍ : (022) 40426005/40426006
ହୋଟ୍ ଲିଷ୍ଟିଂ କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି :1800 220 088, ଲ୍ୟାଣ୍ଡ ଲାଇନ୍ : (022)40426005/ 40426006
ଆରଟିଜିଏସ/ନେଫ୍ଟ/ଆଇଏମପିଏସ
ଆରଟିଜିଏସ Rtgs[dot]boi[at]bankofindia[dot]co[dot]in (022) 67447092 / 93
ନେଫ୍ଟ Boi[dot]neft[at]bankofindia[dot]co[dot]in (022) 61312984/61312992/61312997
ଆଇଏମପିଏସ Boi[dot]imps[at]bankofindia[dot]co[dot]in (022) 61312994/61312995
ୟୁପିଆଇ (022) 67447025
(ଡିଆଇସିଜିସି ୱେବସାଇଟ୍)
ଆପଣ କଣ ଖୋଜୁଛନ୍ତି ?