ଡୋରଷ୍ଟେପ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ହେଉଛି ପିଏସବି ଆଲାଏନ୍ସ ପ୍ରାଇଭେଟ୍ ଲିମିଟେଡ୍ ଦ୍ୱାରା ନିଆଯାଇଥିବା ଏକ ପଦକ୍ଷେପ, (ସମସ୍ତ ରାଷ୍ଟ୍ରାୟତ୍ତ ବ୍ୟାଙ୍କଗୁଡ଼ିକର ଏକ ଛତ୍ର ସେଟଅପ୍) ଯାହା ମାଧ୍ୟମରେ ଗ୍ରାହକମାନେ (କୌଣସି ବୟସ/ ଶାରୀରିକ ଅକ୍ଷମତା ମାନଦଣ୍ଡ ବିନା) ସେମାନଙ୍କ ଦ୍ୱାର ପର୍ଯ୍ୟାୟରେ ପ୍ରମୁଖ ଆର୍ଥିକ ଏବଂ ଅଣ-ଆର୍ଥିକ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ କାରବାର ସେବା ପାଇପାରିବେ । ଭାରତ ସରକାରଙ୍କ ଆର୍ଥିକ ସେବା ବିଭାଗର "ଗ୍ରାହକ ସୁବିଧା ପାଇଁ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ" ଯୋଜନା ଅଧୀନରେ ଥିବା ସମସ୍ତ ରାଷ୍ଟ୍ରାୟତ୍ତ ବ୍ୟାଙ୍କ ମିଳିତ ଭାବେ ସେବା ପ୍ରଦାନକାରୀମାନଙ୍କୁ ନିୟୋଜିତ କରି ସମଗ୍ର ଭାରତରେ ୧୦୦ଟି କେନ୍ଦ୍ରରେ ସାର୍ବଜନୀନ ଟଚ୍ ପଏଣ୍ଟ ମାଧ୍ୟମରେ ଡୋର୍ ଷ୍ଟେପ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଂ ପ୍ରଦାନ କରୁଛନ୍ତି

ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ହେଉଛି ୧୭୬୩ଟି ଶାଖାକୁ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ କରି ଦେଶର ବଛାବଛା ୫୩୪ଟି ପ୍ରମୁଖ କେନ୍ଦ୍ରରେ ଆମର ସମସ୍ତ ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ଡୋରଷ୍ଟେପ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ସେବା ପ୍ରଦାନ କରୁଥିବା ବୃହତ୍ ରାଷ୍ଟ୍ରାୟତ୍ତ ବ୍ୟାଙ୍କମାନଙ୍କ ମଧ୍ୟରୁ ଅନ୍ୟତମ । ପିଏସ୍ ବି ଆଲାଏନ୍ସ ପ୍ରାଇଭେଟ୍ ଲିମିଟେଡ୍ ୧୦ରୁ ଅଧିକ କେନ୍ଦ୍ରରେ ଡୋରଷ୍ଟେପ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ସେବା ପ୍ରଦାନ କରିବ।


ପିଏସବି ଆଲାଏନ୍ସ ଡୋରଷ୍ଟେପ ବ୍ୟାଙ୍କିଂ ସେବା ଅଧୀନରେ ସେବା

ଆକାଉଣ୍ଟଧାରୀମାନେ ନିମ୍ନ ଲିଖିତ ସେବାଗୁଡ଼ିକ ମଧ୍ୟରୁ ଇଚ୍ଛିତ ସେବା ବୁକ୍ କରିପାରିବେ

ଆର୍ଥିକ କାରବାର

  • ଆଧାର ସକ୍ଷମ ପେମେଣ୍ଟ ସିଷ୍ଟମ- ଗ୍ରାହକଙ୍କ ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ ବ୍ୟବହାର କରି ଆଧାର କାର୍ଡ ଉଠାଣ ମାଧ୍ୟମରେ ଟଙ୍କା ଉଠାଣ
  • ନଗଦ ଟଙ୍କା ପ୍ରଦାନ (ପ୍ରତ୍ୟାହାର)

ଅଣ-ଆର୍ଥିକ କାରବାର

  • ଉପକରଣ (ଚେକ୍ / ଡ୍ରାଫ୍ଟ / ପେ ଅର୍ଡର ଇତ୍ୟାଦି) ଚୟନ କରନ୍ତୁ।
  • ନୂତନ ଚେକ୍ ବୁକ୍ ରିକ୍ୱିଜିସନ୍ ସ୍ଲିପ୍ ଚୟନ କରନ୍ତୁ।
  • ଫର୍ମ 15ଜି/ 15ଏଚ ଚୟନ କରନ୍ତୁ
  • ସ୍ଥାୟୀ ନିର୍ଦ୍ଦେଶାବଳୀ ଚୟନ କରନ୍ତୁ
  • ସରକାରୀ ଚାଲାଣ ଉଠାଣ
  • ନାମାଙ୍କନ ଅନୁରୋଧ ଗୁଡିକ ଚୟନ କରନ୍ତୁ
  • ପାଣ୍ଠି ସ୍ଥାନାନ୍ତର ଅନୁରୋଧ ଗ୍ରହଣ କରନ୍ତୁ
  • ଜୀବନ ପ୍ରମାଣପତ୍ର ମାଧ୍ୟମରେ ଜୀବନ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ଦାଖଲ
  • ଡିଡି ଡେଲିଭରି
  • ଟିଡିଆର ବିତରଣ
  • ଉପହାର କାର୍ଡ / ପ୍ରି-ପେଡ୍ କାର୍ଡ ବିତରଣ
  • ଟିଡିଏସ୍/ଫର୍ମ ୧୬ ବିତରଣ
  • ଆକାଉଣ୍ଟ ବିବରଣୀ ବିତରଣ


  • ଗ୍ରାହକ ୩ଟି ଚ୍ୟାନେଲ ଯଥା ମୋବାଇଲ ଆପ୍ / ୱେବ୍ ପୋର୍ଟାଲ / କଲ୍ ସେଣ୍ଟର ମାଧ୍ୟମରେ ନିଜକୁ ପଞ୍ଜୀକୃତ କରିପାରିବେ ।
  • ଥରେ ଏଜେଣ୍ଟ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ଡୋର୍ ଷ୍ଟେପ୍ ରେ ପହଞ୍ଚିବା ପରେ, ସେ ଏଜେଣ୍ଟଙ୍କ ନିକଟରେ ଉପଲବ୍ଧ ସେବା କୋଡ୍ ସହିତ ସେବା କୋଡ୍ ମେଳ ଖାଇବା ପରେ ହିଁ ଡିଏସବି ଏଜେଣ୍ଟଙ୍କୁ ଦସ୍ତାବିଜ ହସ୍ତାନ୍ତର ପାଇଁ ଆଗେଇ ଯିବେ। ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ "ପେ ଇନ୍ ସ୍ଲିପ୍" ଉପଯୁକ୍ତ ଭାବରେ ପୂରଣ / ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଏବଂ ସମସ୍ତ କ୍ଷେତ୍ରରେ ସ୍ୱାକ୍ଷରିତ ହେବ (ଦାଖଲ କରିବାକୁ ଥିବା ଉପକରଣ / ଗୁଡିକର ବିବରଣୀ ସହିତ)।
  • ଏହା ପରେ ସେ ଏଜେଣ୍ଟମାନଙ୍କୁ ଉପକରଣ ହସ୍ତାନ୍ତର କରିବେ, କେଉଁ ଏଜେଣ୍ଟ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ସମ୍ମୁଖରେ ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ଇନଫାମ ଲଗାଇ ସିଲ୍ କରିବେ। ଏଜେଣ୍ଟ ସେମାନଙ୍କ ଆପ୍ରେ ଉପଲବ୍ଧ ସୂଚନା ସହିତ ଟ୍ୟାଲି ଉପକରଣ ବିବରଣୀ କ୍ରସ୍ କରିବେ ଏବଂ କେବଳ ଗ୍ରହଣ କରିବେ ବୋଲି ଆଶା କରାଯାଏ।
  • ଏକକ ପିକ୍ ଅପ୍ ଅନୁରୋଧ ପାଇଁ ଜଣେ ଏଜେଣ୍ଟ ଦ୍ୱାରା ଏକାଧିକ ଉପକରଣ ଚୟନ କରାଯାଇପାରିବ। ତେବେ, ଗୋଟିଏ ଅନୁରୋଧ ପାଇଁ ବିଭିନ୍ନ ଉପକରଣ ପ୍ରକାରଗୁଡିକ ଏକାଠି କରାଯାଇପାରିବ ନାହିଁ।


  • ବ୍ୟାଙ୍କ/ରିଜର୍ଭ ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ଦ୍ୱାରା ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ନିୟମ ବଳୀ ମଧ୍ୟରେ 1000 ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ କେନ୍ଦ୍ରରେ ବ୍ୟାଙ୍କର ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ "ୟୁନିଭର୍ସାଲ ଟଚ୍ ପଏଣ୍ଟ ମାଧ୍ୟମରେ ଡୋର୍ ଷ୍ଟେପ ବ୍ୟାଙ୍କିଂ" ସୁବିଧା ପ୍ରଦାନ କରିବା ପାଇଁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଇଣ୍ଟିଗ୍ରା ମାଇକ୍ରୋ ସିଷ୍ଟମପ୍ରାଇଭେଟ୍ ଲିମିଟେଡ ଏବଂ ବିଏଲଏସ ଇଣ୍ଟରନ୍ୟାସନାଲ ସର୍ଭିସେସ୍ ଲିମିଟେଡକୁ ସେବା ପ୍ରଦାନକାରୀ ଭାବରେ ନିୟୋଜିତ କରିଛି ।
  • ଇଣ୍ଟିଗ୍ରା ମାଇକ୍ରୋ ସିଷ୍ଟମ୍ ପ୍ରାଇଭେଟ୍ ଲିମିଟେଡ୍ ଏବଂ ବିଏଲ୍ଏସ୍ ଇଣ୍ଟରନ୍ୟାସନାଲ୍ ସର୍ଭିସେସ୍ ଲିମିଟେଡ୍ ଦ୍ୱାରା ନିୟୋଜିତ ଡୋର୍ ଷ୍ଟେପ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ଏଜେଣ୍ଟ୍। ଲିମିଟେଡ ସମଗ୍ର ଭାରତର କେନ୍ଦ୍ରଗୁଡିକୁ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ କରିବ ।
  • ୬୫୦ରୁ ଅଧିକ କେନ୍ଦ୍ରରେ ଡୋରଷ୍ଟେପ ବ୍ୟାଙ୍କିଂ ସେବାର ସମ୍ପ୍ରସାରଣ ଅନୁଯାୟୀ ବର୍ତ୍ତମାନ ସୁଦ୍ଧା ଆମ ବ୍ୟାଙ୍କର ୧୭୬୩ଟି ଶାଖା ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ ହୋଇଛି । ପିଏସ୍ ବି ଆଲାଏନ୍ସ ପ୍ରାଇଭେଟ୍ ଲିମିଟେଡ୍ ୧୦ରୁ ଅଧିକ କେନ୍ଦ୍ରରେ ଡୋରଷ୍ଟେପ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ସେବାକୁ ସମ୍ପ୍ରସାରଣ କରିବ।
  • ଗ୍ରାହକ ସେବା 1.ମୋବାଇଲ୍ ଆପ୍, 2.ୱେବ୍ ଆଧାରିତ ଏବଂ 3.କଲ୍ ସେଣ୍ଟର ମାଧ୍ୟମରେ ପ୍ରଦାନ କରାଯିବ।