Positive Pay System
ଭାରତୀୟ ରିଜର୍ଭ ବ୍ୟାଙ୍କର ବିଜ୍ଞପ୍ତି ନଂ DPSS.CO ଅନୁଯାୟୀ। ଆରପିପିଡି। 2020 ସେପ୍ଟେମ୍ବର 25 ତାରିଖ ନଂ.୩୦9/04.07.005/2020-21.
ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ବଡ଼ ମୂଲ୍ୟର ଚେକ୍ ର ପ୍ରମୁଖ ବିବରଣୀକୁ ପୁନଃନିଶ୍ଚିତ କରି ସୁରକ୍ଷା ବୃଦ୍ଧି କରିବା ଏବଂ ଚେକ୍ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ଠକେଇକୁ ଦୂର କରିବା ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟରେ 2021 ଜାନୁଆରୀ ପହିଲାରୁ ସିଟିଏସ୍ ପାଇଁ 50,000/- ଟଙ୍କା ଏବଂ ତା'ଠାରୁ ଅଧିକ ମୂଲ୍ୟର ଚେକ୍ ପାଇଁ କେନ୍ଦ୍ରୀୟ ପଜିଟିଭ୍ ପେ ସିଷ୍ଟମ୍ (ସିପିପିଏସ୍) ପ୍ରଚଳନ ଏବଂ କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ କରି>< <ଛି> ଗ୍ରାହକମାନେ ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଥିବା ଚେକ୍ ର ନିମ୍ନଲିଖିତ ବିବରଣୀ ତୁରନ୍ତ ବ୍ୟାଙ୍କକୁ ପ୍ରଦାନ କରିବା ଆବଶ୍ୟକ
- ଡ୍ରଅର୍ ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର
- ଚେକ୍ ନମ୍ବର
- ଚେକ୍ ତାରିଖ
- ପରିମାଣ[ସମ୍ପାଦନା]
- ପେଇ ର ନାମ
ବର୍ତ୍ତମାନ, ବ୍ୟାଙ୍କ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ରିହାତି ଡବ୍ଲ୍ୟୁଇଏଫ 01.10.2024 ଅନୁସରଣ କରିବା ସହିତ ଟ୍ରାନ୍ସକେସନ ସୀମା ଅନୁସରଣ କରିବା ପାଇଁ ସକାରାତ୍ମକ ବେତନ ବ୍ୟବସ୍ଥା (ପିପିଏସ) ବାଧ୍ୟତାମୂଳକ କରିବାକୁ ନିଷ୍ପତ୍ତି ନେଇଛି:
- ଚେକ୍ ଟ୍ରାଙ୍କେସନ୍ ସିଷ୍ଟମ୍ (ସିଟିଏସ୍)ରେ ଉପସ୍ଥାପିତ ଚେକ୍ ପାଇଁ ୨ ଲକ୍ଷ ଟଙ୍କା କିମ୍ବା ତା'ଠାରୁ ଅଧିକ ଚେକ୍ ପାଇଁ;
- ଟ୍ରାନ୍ସଫର ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ୍ (ଆକାଉଣ୍ଟ ଧାରକଙ୍କ ବ୍ୟତୀତ) ପାଇଁ ୫ ଲକ୍ଷ ଟଙ୍କା କିମ୍ବା ତା'ଠାରୁ ଅଧିକ ଟଙ୍କାର ଚେକ୍ ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଛି।
ଟିପ୍ପଣୀ: ଯଦି ଗ୍ରାହକ ସିଟିଏସ୍, ଟ୍ରାନ୍ସଫରରେ ଉପସ୍ଥାପିତ ଚେକ୍ ପାଇଁ ପିପିଏସ୍ ମ୍ୟାଣ୍ଡେଟ୍ ଦାଖଲ କରିବାରେ ବିଫଳ ହୁଅନ୍ତି, ତା'ହେଲେ ତାଙ୍କ ଚେକ୍ ସମ୍ମାନିତ ହେବ ନାହିଁ ଏବଂ ଏହାକୁ "ପରାମର୍ଶ ପ୍ରାପ୍ତ ହୋଇନାହିଁ" କାରଣ ସହିତ ଫେରାଇ ଦିଆଯିବ
- ସରକାରୀ ଆକାଉଣ୍ଟଧାରୀମାନେ ସେମାନଙ୍କ ପଞ୍ଜୀକୃତ ଇମେଲ୍ ଆଇଡି ଜରିଆରେ ପିପିଏସ୍ ରିକ୍ବିଜିସନ୍ ସ୍ଲିପ୍ ର ସ୍କାନ୍ କପି ସେମାନଙ୍କ ଅଧିକାରପ୍ରାପ୍ତ ଦସ୍ତଖତକାରୀଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଅନୁମୋଦିତ ସେମାନଙ୍କ ଗୃହ ଶାଖାକୁ ପଠାଇବାକୁ ଅନୁମତି ଦିଆଯାଇଛି।
- କର୍ପୋରେଟ୍/ସରକାରୀ/ସଂସ୍ଥାଗତ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ ସେମାନଙ୍କ ପଞ୍ଜୀକୃତ ଇ-ମେଲ୍ ଆଇଡିରୁ କିମ୍ବା ଶାଖା ଚ୍ୟାନେଲ (ହୋମ୍ ବ୍ରାଞ୍ଚ ୍ ଓନ୍ଲି) ଜରିଆରେ ସେମାନଙ୍କ ଗୃହ ଶାଖାକୁ ସେମାନଙ୍କ ଅଧିକାରପ୍ରାପ୍ତ ଦସ୍ତଖତକାରୀଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଯାଞ୍ଚ କରାଯାଇଥିବା ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ଏକ୍ସେଲ ସିଟ୍ ରେ ଚେକ୍ ବିବରଣୀ ଦାଖଲ କରିବାକୁ ଅନୁମତି ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଛି।
Positive Pay System
ଗ୍ରାହକ ନିମ୍ନଲିଖିତ ଯେକୌଣସି ଚ୍ୟାନେଲ ମାଧ୍ୟମରେ ଚେକ୍ ବିବରଣୀ ଦେଇପାରିବେ:
- ଏସଏମଏସ
- ହୋମ୍ ବ୍ରାଞ୍ଚ ପରିଦର୍ଶନ ମାଧ୍ୟମରେ ଶାଖା ଅଧିଗ୍ରହଣ ସ୍ଲିପ୍
- ମୋବାଇଲ ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ (ବିଓଆଇ ମୋବାଇଲ୍ ଆପ୍)
- ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍
ଏସଏମଏସ
ଗ୍ରାହକମାନେ ହିତାଧିକାରୀଙ୍କୁ ତାଙ୍କ ପଞ୍ଜୀକୃତ ମୋବାଇଲ ୍ ନମ୍ବରରୁ ଭାଇରଚୁଆଲ୍ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର 8130036631 ଜରିଆରେ ସେମାନଙ୍କ ଜାରି ହୋଇଥିବା ଚେକ୍ ରେ ସେମାନଙ୍କର ପଜିଟିଭ୍ ପେ ମ୍ୟାଣ୍ଡେଟ୍/କନଫର୍ମେସନ୍ ପ୍ରଦାନ କରିପାରିବେ। ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ନିମ୍ନଲିଖିତ ପିପିଏସ୍ ସହିତ ସମସ୍ତ ୫ଟି ବାଧ୍ୟତାମୂଳକ ଇନପୁଟ୍ ଦାଖଲ କରିବାକୁ ପଡିବ:-
ମୁଖ୍ୟ ଶବ୍ଦ | ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର। | ଚେକ୍ ନମ୍ବର | ଚେକ୍ ତାରିଖ | ବାସ୍ତବରେ ପରିମାଣ / ଟଙ୍କା ଏବଂ ପଇସା | ପାୟୀ ନେମ | ଟିଓ ଭିଏମଏନ |
---|---|---|---|---|---|---|
ପିପିଏସ | 000110110000123 | 123456 | 01-01-2022 | 200000.75 | ଏବିସିଡି_ଇଏଫଜି | 8130036631 |
Positive Pay System
ଏକ୍ସ: PPS 000110110000123 123456 01-01-2022 200000.75 ABCD_EFG
ମୁଖ୍ୟ ଶବ୍ଦ | ପିପିଏସ |
---|---|
ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର | ୧୫ ଅଙ୍କ ବିଶିଷ୍ଟ ବିଓଆଇ ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର ଡ୍ରଭର |
ଚେକ୍ ନଂ. | ୬ ଅଙ୍କ ବିଶିଷ୍ଟ ଚେକ୍ ନମ୍ବର |
ଚେକ୍ ତାରିଖ | ଚେକ୍ ଇସ୍ୟୁ ତାରିଖ (ଡିଡି-ଏମଏମ-ୱାଇୱାଇୱାଇରେ) ଡ୍ରାଭର ଚେକ୍ ବୈଧତା ବିଷୟରେ ସୁନିଶ୍ଚିତ କରିବା ଉଚିତ୍ ଅର୍ଥାତ୍ ଏହା ବାସି ଚେକ୍ ହେବା ଉଚିତ ୍ ନୁହେଁ । |
ପରିମାଣ[ସମ୍ପାଦନା] | ଅଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ କୌଣସି ବିଶେଷ ଅକ୍ଷର ନଥାଇ ବାସ୍ତବ/ ଟଙ୍କା ଏବଂ ପଇସା (୨ ଡେସିମିଲ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ) ପରିମାଣ |
ପାୟୀ ନେମ | ପ୍ରଥମତଃ, ପାଏଙ୍କ ନାମର ମଧ୍ୟମ ଏବଂ ଉପନାମକୁ ଆକ୍ଷେପ (_) ଦ୍ୱାରା ଅଲଗା କରାଯିବା ଉଚିତ୍ । |
<ଖ>କଷ୍ଟୋମର ନିଶ୍ଚିତ କରିବା ଉଚିତ୍ ଯେ: < /ବି>
- ଏସଏମଏସ ରେ ଥିବା ସମସ୍ତ ଇନପୁଟ୍ / ଫିଲ୍ଡଗୁଡିକ 1 (ଏକ) ସ୍ଥାନ ଏବଂ;
- ତାଙ୍କ ପଞ୍ଜୀକୃତ ମୋବାଇଲ ୍ ନମ୍ବରରୁ ପଜିଟିଭ୍ ପେ' ପଠାଯାଇଛି।
ହୋମ୍ ଶାଖା ପରିଦର୍ଶନ ମାଧ୍ୟମରେ ଶାଖା ଅଧିଗ୍ରହଣ ସ୍ଲିପ୍ - ଉଭୟ କର୍ପୋରେଟ୍ ଏବଂ ଖୁଚୁରା ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ:
ଗ୍ରାହକ ମାନେ ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ରିକ୍ୟୁଜିସନ୍ ସ୍ଲିପ୍ (ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ) ରେ ଜାରି ହୋଇଥିବା ଚେକ୍ ର ବିବରଣୀ ଦାଖଲ କରି ନିଜ ସକାରାତ୍ମକ ବେତନ ନିଶ୍ଚିତତା ପ୍ରଦାନ କରିପାରିବେ ଯେଉଁଠାରେ ସମ୍ପୃକ୍ତ ଶାଖାର କାର୍ଯ୍ୟ କାଳରେ ସେମାନଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ରକ୍ଷଣାବେକ୍ଷଣ କରାଯାଏ ।
ମୋବାଇଲ ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ (ବିଓଆଇ ମୋବାଇଲ୍ ଆପ୍) - କେବଳ ଖୁଚୁରା ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ:
ଗ୍ରାହକ ବିଓଆଇ ମୋବାଇଲ୍ ଆପ୍ (ଗୁଗୁଲ୍ ପ୍ଲେ ଷ୍ଟୋରରୁ ବିଓଆଇ ମୋବାଇଲ୍ ଆପ୍ ଡାଉନଲୋଡ୍ କରନ୍ତୁ) < /br ମାଧ୍ୟମରେ ନିମ୍ନ ଷ୍ଟେପ୍ ଅନୁଯାୟୀ ସେମାନଙ୍କର ସକାରାତ୍ମକ ଦେୟ ନିଶ୍ଚିତତା ପ୍ରଦାନ କରିପାରିବେ> ଲଗଇନ୍ ପରିଚୟପତ୍ର ବ୍ୟବହାର କରି ବିଓଆଇ ମୋବାଇଲ୍ ଆପ୍କୁ ଲଗ୍ ଇନ୍ କରନ୍ତୁ - > ସେବା ଅନୁରୋଧ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ - > ସକାରାତ୍ମକ ଦେୟ ବ୍ୟବସ୍ଥା ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ - > ଡ୍ରପ୍ଡାଉନ୍ ତାଲିକାରୁ ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର ଚୟନ କରନ୍ତୁ ଯେଉଁଥିପାଇଁ ଚେକ୍ ଜାରି କରାଯିବ - > ଚେକ୍ ନମ୍ବର ଇନପୁଟ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଯାଞ୍ଚ ବଟନ୍ କ୍ଲିକ୍ କରି ଏହାକୁ ଯାଞ୍ଚ କରନ୍ତୁ - > ନିମ୍ନଲିଖିତ ସୂଚନା ପୂରଣ କରନ୍ତୁ:
- ପରିମାଣ[ସମ୍ପାଦନା]
- ଚେକ୍ ଇସ୍ୟୁ ତାରିଖ
- ପାୟୀ ନେମ
ଉପରୋକ୍ତ ସୂଚନା ର ଇନପୁଟ୍ ପରେ ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ସବ୍ମିଟ୍ ବଟନରେ କ୍ଲିକ୍ କରିବାକୁ ପଡିବ ଏବଂ ପରବର୍ତ୍ତୀ ସମୟରେ ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ସେମାନଙ୍କ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ ପାସୱାର୍ଡ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରବେଶ କରିଥିବା ପିପିଏସ ବିବରଣୀକୁ ପ୍ରମାଣିତ କରିବାକୁ ପଡିବ ।
ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ (ରିଟେଲ୍ ଏବଂ କର୍ପୋରେଟ୍ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ):
ଗ୍ରାହକ ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଂ.
ରିଟେଲ ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଂକୁ ଲଗ୍ ଇନ୍ ପାଇଁ: ଶୁକ୍ଲିକ୍ ଏଠାରେ
କର୍ପୋରେଟ୍ ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଂକୁ ଲଗ୍ ଇନ୍ ପାଇଁ: କ୍ଲିକ୍ ଏଠାରେ
ଲଗ୍ ଇନ୍ ପରିଚୟପତ୍ର ବ୍ୟବହାର କରି ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ କୁ ଲଗ୍ ଇନ୍ କରନ୍ତୁ - > ଅନୁରୋଧ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ -> ପଜିଟିଭ୍ ପେ ସିଷ୍ଟମ୍ (ପିପିଏସ୍) ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ - > ପିପିଏସ୍ ଅନୁରୋଧ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ - > ଡ୍ରପ୍ ଡାଉନ୍ ତାଲିକାରୁ ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର ଚୟନ କରନ୍ତୁ ଯାହା ପାଇଁ ଚେକ୍ ଜାରି କରାଯିବ - > ନିମ୍ନଲିଖିତ ସୂଚନା ପୂରଣ କରନ୍ତୁ:
- ଚେକ୍ ନଂ.
- ଚେକ୍ ଇସ୍ୟୁ ତାରିଖ
- ପରିମାଣ[ସମ୍ପାଦନା]
- ପାୟୀ ନେମ
ଉପରୋକ୍ତ ସୂଚନାର ଇନପୁଟ୍ ପରେ, ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ଜାରି ବଟନ୍ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରିବାକୁ ପଡିବ ଏବଂ ପରବର୍ତ୍ତୀ ସମୟରେ, ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ସେମାନଙ୍କ ଟ୍ରାଞ୍ଜାକସନ୍ ପାସୱାର୍ଡ.< /br ଦ୍ୱାରା ପ୍ରବେଶ କରିଥିବା ପିପିଏସ୍ ବିବରଣୀ ପ୍ରମାଣୀକରଣ କରିବାକୁ ପଡିବ > ଟିପ୍ପଣୀ: କର୍ପୋରେଟ୍ ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ଏକକ ଉପଭୋକ୍ତା ଅନୁମୋଦନ ସହିତ ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ପିପିଏସ୍ ଅନୁରୋଧ ଦାଖଲ କରିବାକୁ ସକ୍ଷମ ହେବେ ଯେ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ପିପିଏସ୍ ପାଇଁ ନିର୍ମାତା-ଚେକର ନିୟମଗୁଡିକ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଭାବରେ ଯୋଡ଼ାନଯାଏ, ସମ୍ପୃକ୍ତ ଚେକ୍ ଯେଉଁ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଆକାଉଣ୍ଟର ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ ଅଟେ। < /br>