Policies And Guidelines
- ଗ୍ରୀନ୍ ଡିପୋଜିଟ୍ ଆଣ୍ଡ ଫାଇନାନ୍ସିଂ ଫ୍ରେମୱାର୍କ ପଲିସି(413 KB)
- ଲକର ଚୁକ୍ତିନାମା କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ କରିବା ପାଇଁ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ଷ୍ଟାମ୍ପ ଡ୍ୟୁଟି(89.1 KB)
- ସୁରକ୍ଷିତ ଜମା ଲକର ଏବଂ ସୁରକ୍ଷିତ ହେପାଜତ ସାମଗ୍ରୀ(2.1 MB)
- ବ୍ୟାଙ୍କ ଜମା ଉପରେ ନୀତି 2024-25 (1.3 MB)
- କାର୍ଡ ପରିଚାଳନା ନୀତି(7.2 MB)
- ଅଭିଯୋଗ ସମାଧାନ ନୀତି(1.03 MB)
- ଗ୍ରାହକ ସ୍ୱୀକୃତି, ଗ୍ରାହକ ସେବା, ଗ୍ରାହକ ବିଚ୍ଛିନ୍ନତା ଏବଂ ଗ୍ରାହକ ଅଧିକାର ନୀତି(1.04 MB)
- ଅଭିଯୋଗ ସମାଧାନ ପାଇଁ ବୃଦ୍ଧି ମାଟ୍ରିକ୍ସ(859 KB)
- ସପ୍ତାହୀକରଣ ଲକର ଚୁକ୍ତିନାମା(1.2 MB)
- ଚେକ୍ ଇନଷ୍ଟ୍ରୁମେଣ୍ଟଗୁଡିକର ସଂଗ୍ରହ ଏବଂ ଚେକ୍ ଏବଂ ଡେବିଟ୍ ମାଣ୍ଡେଟ୍ର ଅବଜ୍ଞା(1.3 MB)
- ଡୋର୍ଷ୍ଟେପ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍(1.67 MB)
- କାର୍ଯ୍ୟକ୍ଷମ ନଥିବା ଡୋର୍ମେଣ୍ଟ୍ ଏବଂ ଦାବି କରାଯାଇନଥିବା ଜମା(1.1 MB)
- ମୃତକ_ନିଖୋଜ ଜମାକାରୀ ଆକାଉଣ୍ଟଗୁଡିକରେ ଦାବିଗୁଡିକର ସମାଧାନ ପାଇଁ କାର୍ଯ୍ୟକାରି ପ୍ରକ୍ରିୟା(2.2 MB)
- ଋଣଦାତାମାନଙ୍କ ଦାୟିତ୍ୱ ଉପରେ ଉତ୍ତମ ଅଭ୍ୟାସ ସଙ୍କେତ(1.3 MB)
- ଗ୍ରାହକ ସୁରକ୍ଷା ନୀତି (ଅନଧିକୃତ ଇଲେକ୍ଟ୍ରୋନିକ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ କାରବାର)(328 KB)
- ଏକତ୍ରିତ ଲୋକପାଳ ଯୋଜନା, 2021(262 KB)
- ବ୍ୟାଙ୍କର କ୍ଷତିପୂରଣ ନୀତି(918 MB)
- ସୁରକ୍ଷିତ ଜମା ଲକର ଚୁକ୍ତି(1.27 MB)
- ବିସିଏସ୍ବିଆଇ ଆଚରଣ ସଂହିତା(733 KB)
- ଦେୟ ସଂଗ୍ରହ ଏବଂ ସୁରକ୍ଷା ପ୍ରତ୍ୟାବର୍ତ୍ତନ ଉପରେ ମଡେଲ୍ କୋଡ୍(181 KB)
- ବିସିଏସ୍ବିିଆଇ ନ୍ୟୁଜଲେଟର, ଜୁଲାଇ ସେପ୍ଟେମ୍ବର 2017 ତ୍ରୈମାସିକ ପାଇଁ “ଗ୍ରାହକ ବିଷୟ” ର ସର୍ବଶେଷ ସଂଖ୍ୟା(466 KB)
- ବ୍ୟାଙ୍କର ଗ୍ରାହକମାନଙ୍କର ଅଧିକାର (ଚିତ୍ରଣ ଉପସ୍ଥାପନା)(2.5 MB)
- ଏସ୍ଏମ୍ଇ ପାଇଁ ପୁନର୍ବାସ ନୀତି(2.9 MB)
- ଗ୍ରାହକ ସେବା ଉପରେ ମାଷ୍ଟର ସର୍କୁଲାର୍(821 KB)
- ଗୁଣବତ୍ତା ନୀତି(77 KB)
- ବ୍ୟବସାୟ ନିରନ୍ତରତା ପ୍ରସ୍ତୁତିକରଣ(123 KB)
Policies And Guidelines
- ଅଧିକାରୀଙ୍କ ପାଇଁ ବଦଳି ଓ ରୋଟେସନ୍ ନୀତି(936 KB)
- ହ୍ୱିଷ୍ଟଲ ବ୍ଲୋଅର ପୋଲିସି
- ଆଚରଣ ବିଧି ଏବଂ ନୈତିକତା- ସ୍ୱାର୍ଥ ଚିହ୍ନଟ ଏବଂ ପରିଚାଳନା ନୀତିର ସଂଘର୍ଷ(374 KB)
- ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ଡାଇଭର୍ସିଟି, ଇକ୍ୱିଟି ଆଣ୍ଡ ଇନକ୍ଲୁଜେସନ (ଡିଇଆଇ) ନୀତି(569 KB)
- ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ କର୍ମକ୍ଷେତ୍ରରେ ମହିଳାଙ୍କ ଉପରେ ଯୌନ ନିର୍ଯାତନା ନିବାରଣ ନୀତି (720 KB)
- ସମାନ ସୁଯୋଗ ନୀତି (321 KB)
- ଚେକ୍ ଇନଷ୍ଟ୍ରୁମେଣ୍ଟଗୁଡିକର ସଂଗ୍ରହ ଏବଂ ଚେକ୍ ଏବଂ ଡେବିଟ୍ ମାଣ୍ଡେଟ୍ର ଅବଜ୍ଞା(1.3 MB)
- ଏମ୍ଏସ୍ଏମ୍ଇନୀତି(663 KB)
- ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ କାରବାର ନୀତି
- ଆଉଟସୋର୍ସିଂ ନୀତି(1.6 MB)