ଆରଟିଆଇ ଅଧିନିୟମ


ଆରଟିଆଇ ଅଧିନିୟମ
download


ଧାରା ୪ ପ୍ରକାଶ
download
ଆରଟିଆଇ ସୁଓ-ମୋଟୋ ଡିସକ୍ଲୋଜର ଫରମେଟ
download
ଆନେକ୍ସର ଆ
download
ଆନେକ୍ସର ବି
download


ଶ୍ରୀ. ନା. ପ୍ରକାଶର ବିବରଣୀ ଖୁଲାସା[ସମ୍ପାଦନା]
1 ସଂଗଠନ ଏବଂ କାର୍ଯ୍ୟ[ସମ୍ପାଦନା]
1.1 ଏହାର ସଂଗଠନ, କାର୍ଯ୍ୟ ଏବଂ କର୍ତ୍ତବ୍ୟର ବିବରଣୀ [ଧାରା 4(1)(ବି)(i)]
1.1.1 ସଂଗଠନର ନାମ ଓ ଠିକଣା [ସମ୍ପାଦନା] ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.1.2 ସଂଗଠନର ମୁଖ୍ୟ[ସମ୍ପାଦନା] ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.1.3 ଭିଜନ, ମିଶନ ଏବଂ ମୁଖ୍ୟ ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.1.4 କାର୍ଯ୍ୟ ଏବଂ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.1.5 ସଂଗଠନ ଚାର୍ଟ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.1.6 ଅନ୍ୟ ାନ୍ୟ ବିବରଣୀ ଯଥା ଉତ୍ପତ୍ତି, ପ୍ରତିଷ୍ଠା, ବିଭାଗ ଓ ଗୃହ ନିର୍ଦେଶକ ଙ୍କ ଗଠନ ଏବଂ ସମୟ ସମୟରେ ଗଠିତ କମିଟି/ଆୟୋଗ ଉପରେ ବିଚାର କରାଯାଇଛି ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

1.2 ଏହାର ଅଧିକାରୀ ଏବଂ କର୍ମଚାରୀଙ୍କ କ୍ଷମତା ଏବଂ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ[ଧାରା 4(1) (ବି)(ii)]
1.2.1 ଅଧିକାରୀଙ୍କ କ୍ଷମତା ଓ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ (ପ୍ରଶାସନିକ, ଆର୍ଥିକ ଓ ନ୍ୟାୟିକ) ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.2.2 ଅନ୍ୟ କର୍ମଚାରୀଙ୍କ କ୍ଷମତା ଓ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.2.3 ଯେଉଁ ନିୟମ/ ଆଦେଶ ଅଧୀନରେ କ୍ଷମତା ଏବଂ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ପ୍ରାପ୍ତ ହୁଏ ଏବଂ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.2.4 ବ୍ୟାୟାମ କରାଯାଇଛି ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.2.5 କାର୍ଯ୍ୟ ଆବଣ୍ଟନ[ସମ୍ପାଦନା] ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

1.3 ନିଷ୍ପତ୍ତି ଗ୍ରହଣ ପ୍ରକ୍ରିୟାରେ ଅନୁସରଣ କରାଯାଉଥିବା ପଦ୍ଧତି [ଧାରା 4(1)(ବି)(iii)]
1.3.1 ନିଷ୍ପତ୍ତି ନେବାର ପ୍ରକ୍ରିୟା ମୁଖ୍ୟ ନିଷ୍ପତ୍ତି ନେବାର ପଏଣ୍ଟଗୁଡିକ ଚିହ୍ନଟ କରନ୍ତୁ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.3.2 ଚୂଡ଼ାନ୍ତ ନିଷ୍ପତ୍ତି ନେବାର ଅଧିକାର ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.3.3 ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ବ୍ୟବସ୍ଥା, ଆଇନ, ନିୟମ ଇତ୍ୟାଦି ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.3.4 ନିଷ୍ପତ୍ତି ନେବା ପାଇଁ ସମୟ ସୀମା, ଯଦି କିଛି ଅଛି ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.3.5 ତଦାରଖ ଏବଂ ଉତ୍ତରଦାୟିତ୍ୱର ଚ୍ୟାନେଲ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

1.4 କାର୍ଯ୍ୟ ନିର୍ବାହ ପାଇଁ ନିୟମ[ଧାରା 4(1)(ବି)(iv)]
1.4.1 ପ୍ରଦାନ କରାଯାଉଥିବା କାର୍ଯ୍ୟ/ ସେବାର ପ୍ରକୃତି ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.4.2 କାର୍ଯ୍ୟ/ ସେବା ପ୍ରଦାନ ପାଇଁ ନିୟମ/ ମାନକ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.4.3 ପ୍ରକ୍ରିୟା ଯାହା ଦ୍ଵାରା ଏହି ସେବାଗୁଡିକ ଆକସେସ୍ କରାଯାଇପାରିବ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.4.4 ଲକ୍ଷ୍ୟ ହାସଲ ପାଇଁ ସମୟ ସୀମା ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.4.5 ଅଭିଯୋଗର ସମାଧାନ ପ୍ରକ୍ରିୟା ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

1.5 କାର୍ଯ୍ୟ ସମ୍ପାଦନ ପାଇଁ ନିୟମ, ନିୟମାବଳୀ, ନିର୍ଦ୍ଦେଶନାମା ମାନୁଆଲ୍ ଏବଂ ରେକର୍ଡ[ଧାରା 4(1)(ବି)(v)]
1.5.1 ରେକର୍ଡ / ମାନୁଆଲ / ନିର୍ଦ୍ଦେଶର ଶୀର୍ଷକ ଏବଂ ପ୍ରକୃତି। ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.5.2 ନିୟମ, ନିୟମାବଳୀ, ନିର୍ଦ୍ଦେଶନାମା ମାନୁଆଲ ଏବଂ ରେକର୍ଡର ତାଲିକା। ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.5.3 ଆଇନ/ ନିୟମ ମାନୁଆଲ ଇତ୍ୟାଦି । ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.5.4 ନୀତି ସ୍ଥାନାନ୍ତର କରନ୍ତୁ ଏବଂ ସ୍ଥାନାନ୍ତର ଅର୍ଡର କରନ୍ତୁ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

1.6 କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷଙ୍କ ଅଧୀନରେ ଥିବା ଦସ୍ତାବିଜର ଶ୍ରେଣୀ[ଧାରା 4(1)(ବି) (vi)]
1.6.1 ଦସ୍ତାବିଜର ଶ୍ରେଣୀ[ସମ୍ପାଦନା] ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.6.2 ଦସ୍ତାବିଜ/ବର୍ଗର ରକ୍ଷକ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

1.7 ସାଧାରଣ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷଙ୍କ ଅଂଶ ଭାବରେ ଗଠିତ ବୋର୍ଡ, ପରିଷଦ, କମିଟି ଏବଂ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ସଂସ୍ଥା [ଧାରା 4(1)(ବି)(viii)]
1.7.1 ବୋର୍ଡ, ପରିଷଦ, କମିଟି ଇତ୍ୟାଦିର ନାମ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.7.2 ରଚନା[ସମ୍ପାଦନା] ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.7.3 କେଉଁ ତାରିଖରୁ ଗଠିତ ହୋଇଥିଲା ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.7.4 କାର୍ଯ୍ୟକାଳ/ କାର୍ଯ୍ୟକାଳ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.7.5 କ୍ଷମତା ଏବଂ କାର୍ଯ୍ୟ[ସମ୍ପାଦନା] ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.7.6 ସେମାନଙ୍କର ସଭା ଜନସାଧାରଣଙ୍କ ପାଇଁ ଖୋଲା ଅଛି କି? ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.7.7 ସଭାର ବିବରଣୀ ଜନସାଧାରଣଙ୍କ ପାଇଁ ଖୋଲା ଅଛି କି? ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.7.8 ସର୍ବସାଧାରଣଙ୍କ ପାଇଁ ଖୋଲା ଥିବା ମିନିଟ୍ ଗୁଡିକ କେଉଁଠାରେ ଉପଲବ୍ଧ ଅଛି? ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

1.8 ଅଧିକାରୀ ଓ କର୍ମଚାରୀଙ୍କ ନିର୍ଦ୍ଦେଶିକା[ଧାରା 4(1) (ବି) (ix)]
1.8.1 ନାମ ଏବଂ ପଦବୀ[ସମ୍ପାଦନା] ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.8.2 ଟେଲିଫୋନ୍ , ଫ୍ୟାକ୍ସ ଏବଂ ଇମେଲ୍ ଆଇଡି ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

1.9 କ୍ଷତିପୂରଣ ବ୍ୟବସ୍ଥା ସମେତ ଅଧିକାରୀ ଓ କର୍ମଚାରୀଙ୍କୁ ମିଳୁଥିବା ମାସିକ ପାରିଶ୍ରମିକ[ଧାରା 4(1) (ବି) (x)]
1.9.1 ମୋଟ ମାସିକ ପାରିଶ୍ରମିକ ଥିବା କର୍ମଚାରୀଙ୍କ ତାଲିକା ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.9.2 ଏହାର ନିୟମାବଳୀରେ ଦିଆଯାଇଥିବା କ୍ଷତିପୂରଣ ବ୍ୟବସ୍ଥା ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.10 ଲୋକ ସୂଚନା ଅଧିକାରୀଙ୍କ ନାମ, ପଦବୀ ଏବଂ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ବିବରଣୀ[ଧାରା 4(1) (ବି) (xvi)]
1.10.1 ଜନସୂଚନା ଅଧିକାରୀ (ପିଆଇଓ), ସହକାରୀ ଲୋକ ସୂଚନା ଅଧିକାରୀ (ଏପିଆଇଓ) ଏବଂ ଆପିଲେଟ୍ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷଙ୍କ ନାମ ଓ ପଦବୀ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.10.2 ପ୍ରତ୍ୟେକ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଅଧିକାରୀଙ୍କ ଠିକଣା, ଟେଲିଫୋନ୍ ନମ୍ବର ଏବଂ ଇମେଲ୍ ଆଇଡି। ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

1.11 ନାହିଁ। ଯେଉଁ କର୍ମଚାରୀଙ୍କ ବିରୋଧରେ ଶୃଙ୍ଖଳାଗତ କାର୍ଯ୍ୟାନୁଷ୍ଠାନ ପାଇଁ ପ୍ରସ୍ତାବ ଦିଆଯାଇଛି/ନିଆଯାଇଛି (ଧାରା 4(2))
1.11.1 ନାହିଁ। ଯେଉଁ କର୍ମଚାରୀଙ୍କ ବିରୋଧରେ ଶୃଙ୍ଖଳାଗତ କାର୍ଯ୍ୟାନୁଷ୍ଠାନ ଗ୍ରହଣ କରାଯାଇଛି (୧) ସାମାନ୍ୟ ଜରିମାନା କିମ୍ବା ବଡ଼ ଜରିମାନା ପ୍ରକ୍ରିୟା ପାଇଁ ବିଚାରାଧୀନ ସାକ୍ଷାତ ହୋଇନାହିଁ
1.11.2 (ii) କ୍ଷୁଦ୍ର ଜରିମାନା କିମ୍ବା ବଡ଼ ଜରିମାନା ପ୍ରକ୍ରିୟା ପାଇଁ ଚୂଡ଼ାନ୍ତ ସାକ୍ଷାତ ହୋଇନାହିଁ

1.12 ଆରଟିଆଇର ବୁଝାମଣାକୁ ଆଗେଇ ନେବା ପାଇଁ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମ (ଧାରା 26)
1.12.1 ଶିକ୍ଷାଗତ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.12.2 ଏହି କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମଗୁଡ଼ିକରେ ଅଂଶଗ୍ରହଣ କରିବା ପାଇଁ ସରକାରୀ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷଙ୍କୁ ଉତ୍ସାହିତ କରିବାକୁ ପ୍ରୟାସ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.12.3 ସିପିଆଇଓ/ଏପିଆଇଓଙ୍କ ପ୍ରଶିକ୍ଷଣ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
1.12.4 ସମ୍ପୃକ୍ତ ସରକାରୀ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଆରଟିଆଇ ଉପରେ ନିର୍ଦ୍ଦେଶାବଳୀ ଅପଡେଟ୍ ଏବଂ ପ୍ରକାଶ କରନ୍ତୁ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

1.13 ସ୍ଥାନାନ୍ତର ନୀତି ଏବଂ ସ୍ଥାନାନ୍ତର ଆଦେଶ[ଏଫ ନଂ 1/6/2011- ଆଇ ଆର୍ ଡି ଟି 15.4.2013]
1.13.1 ସ୍ଥାନାନ୍ତର ନୀତି ଏବଂ ସ୍ଥାନାନ୍ତର ଆଦେଶ[ଏଫ ନଂ 1/6/2011- ଆଇ ଆର୍ ଡି ଟି 15.4.2013] ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

2. ବଜେଟ୍ ଓ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମ
2.1 ପ୍ରତ୍ୟେକ ଏଜେନ୍ସିକୁ ଆବଣ୍ଟିତ ବଜେଟ୍ ରେ ସମସ୍ତ ଯୋଜନା, ପ୍ରସ୍ତାବିତ ଖର୍ଚ୍ଚ ଏବଂ ବିତରଣ ସମ୍ପର୍କିତ ରିପୋର୍ଟ ଇତ୍ୟାଦି [ଧାରା 4(1)(ବି)(xi)]
2.1.1 ସାର୍ବଜନୀନ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷଙ୍କ ପାଇଁ ମୋଟ ବଜେଟ୍ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
2.1.2 ପ୍ରତ୍ୟେକ ଏଜେନ୍ସି ପାଇଁ ବଜେଟ୍ ଏବଂ ଯୋଜନା ଏବଂ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
2.1.3 ପ୍ରସ୍ତାବିତ ଖର୍ଚ୍ଚ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
2.1.4 ପ୍ରତ୍ୟେକ ଏଜେନ୍ସି ପାଇଁ ସଂଶୋଧିତ ବଜେଟ୍, ଯଦି କିଛି ଅଛି ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
2.1.5 ବଣ୍ଟନ ସମ୍ପର୍କିତ ରିପୋର୍ଟ ଏବଂ ସମ୍ପୃକ୍ତ ରିପୋର୍ଟ କେଉଁଠାରେ ଉପଲବ୍ଧ ଅଛି ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ

2.2 ବିଦେଶୀ ଏବଂ ଘରୋଇ ଟୁର୍ (ଏଫ୍.ନଂ 1/8/2012- ଆଇ ଆର୍ ଡି ଟି 11.9.2012)
2.2.1 ବଜେଟ୍ ବ୍ୟବସାୟିକ ଆବଶ୍ୟକତା ଅନୁଯାୟୀ
ସମୟ ସମୟରେ ବ୍ୟାଙ୍କର ।
2.2.2 ମନ୍ତ୍ରଣାଳୟ ଏବଂ ସରକାରଙ୍କ ଯୁଗ୍ମ ସଚିବ ପାହ୍ୟାର ଅଧିକାରୀ ଏବଂ ବିଭାଗୀୟ ମୁଖ୍ୟଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ବୈଦେଶିକ ଏବଂ ଘରୋଇ ଗସ୍ତ।- (କ) ପରିଦର୍ଶନ ସ୍ଥାନ, (ଖ) ଗସ୍ତ ସମୟ, (ଗ) ସରକାରୀ ପ୍ରତିନିଧି ଦଳରେ ସଦସ୍ୟଙ୍କ ସଂଖ୍ୟା, (ଘ) ଗସ୍ତ ରେ ବ୍ୟୟ ବ୍ୟବସାୟିକ ଆବଶ୍ୟକତା ଅନୁଯାୟୀ
ସମୟ ସମୟରେ ବ୍ୟାଙ୍କର ।
2.2.3 କ୍ରୟ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ସୂଚନା- (କ) ନୋଟିସ୍/ଟେଣ୍ଡର ଅନୁସନ୍ଧାନ, ଏବଂ ଯଦି କୌଣସି ଟେଣ୍ଡର ଅଛି, (ଖ) କ୍ରୟ କରାଯାଉଥିବା ସାମଗ୍ରୀ/ସେବା ଯୋଗାଣକାରୀଙ୍କ ନାମ କୁ ନେଇ ଦିଆଯାଇଥିବା ନିଲାମର ବିବରଣୀ, (ଗ) ଉପରୋକ୍ତ ଏବଂ (ଘ) ସେହି କ୍ରୟ କିମ୍ବା କାର୍ଯ୍ୟ ଚୁକ୍ତି ସମ୍ପାଦନ କରିବାର ହାର/ ଦର ଏବଂ ସମୁଦାୟ ରାଶି। ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

2.3 ସବସିଡି କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମର କାର୍ଯ୍ୟକାରିତା ପ୍ରଣାଳୀ [ଧାରା 4(i)(ବି)(xii)]
2.3.1 କାର୍ଯ୍ୟକଳାପ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମର ନାମ[ସମ୍ପାଦନା] ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
2.3.2 କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମର ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ[ସମ୍ପାଦନା] ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
2.3.3 ଲାଭ ପାଇବାର ପ୍ରଣାଳୀ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
2.3.4 କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମ/ଯୋଜନାର ଅବଧି[ସମ୍ପାଦନା] ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
2.3.5 କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମର ଭୌତିକ ଏବଂ ଆର୍ଥିକ ଲକ୍ଷ୍ୟ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
2.3.6 ସବସିଡିର ପ୍ରକୃତି / ପରିମାଣ / ଆବଣ୍ଟିତ ରାଶି ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
2.3.7 ସବ୍ ସିଡି ପ୍ରଦାନ ପାଇଁ ଯୋଗ୍ୟତା ମାନଦଣ୍ଡ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
2.3.8 ସବସିଡି କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମର ହିତାଧିକାରୀଙ୍କ ବିବରଣୀ (ସଂଖ୍ୟା, ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ଇତ୍ୟାଦି) ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ

2.4 ସ୍ବେଚ୍ଛାକୃତ ଏବଂ ଅଣ-ସ୍ବେଚ୍ଛାକୃତ ଅନୁଦାନ [ଏଫ୍ ନଂ. 1/6/2011-ଆଇ ଆର୍ ଡି ଟି 15.04.2013]
2.4.1 ରାଜ୍ୟ ସରକାର/ସ୍ୱେଚ୍ଛାସେବୀ ଅନୁଷ୍ଠାନ/ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ଅନୁଷ୍ଠାନଗୁଡ଼ିକୁ ସ୍ବେଚ୍ଛାକୃତ ଓ ଅଣ-ସ୍ବେଚ୍ଛାକୃତ ଅନୁଦାନ/ଆବଣ୍ଟନ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
2.4.2 ସରକାରୀ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଅନୁଦାନ ପ୍ରଦାନ କରାଯାଉଥିବା ସମସ୍ତ ଆଇନଗତ ସଂସ୍ଥାର ବାର୍ଷିକ ହିସାବ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ

2.5 ରିହାତି ପ୍ରାପ୍ତକାରୀଙ୍କ ବିବରଣୀ, ସରକାରୀ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଥିବା ଅନୁମୋଦନର ଅନୁମତି[ଧାରା 4(1) (ବି) (xiii)]
2.5.1 ସାର୍ବଜନୀନ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରଦାନ କରାଯାଉଥିବା ରିହାତି, ଅନୁମତି କିମ୍ବା ଅନୁମୋଦନ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
2.5.2 ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଥିବା ପ୍ରତ୍ୟେକ ରିହାତି ପାଇଁ ଅନୁମତି କିମ୍ବା ଅନୁମୋଦନ - (କ) ଯୋଗ୍ୟତା ମାନଦଣ୍ଡ, (ଖ) ରିହାତି/ ଅନୁଦାନ ଏବଂ / କିମ୍ବା ଅନୁମୋଦନ ପାଇବାର ପ୍ରକ୍ରିୟା, (ଗ) ରିହାତି / ଅନୁମତି କିମ୍ବା ଅନୁମୋଦନ ପ୍ରାପ୍ତକାରୀଙ୍କ ନାମ ଏବଂ ଠିକଣା, (ଘ) ରିହାତି / ଅନୁମତି ପ୍ରଦାନ ତାରିଖ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ

2.6 ସି ଏ ଜି ଏବଂ ପି ଏ ସି ପାରସ [ଏଫ୍ ନଂ 1/6/2011- ଆଇ ଆର୍ ଡି ଟି 15.4.2013]
2.6.1 ସିଏଜି ଓ ପିଏସି ଏବଂ ଏହା ପରେ କାର୍ଯ୍ୟାନୁଷ୍ଠାନ ରିପୋର୍ଟ (ଏଟିଆର) ସଂସଦର ଉଭୟ ଗୃହର ଟେବୁଲରେ ରଖାଯାଇଛି। ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ

3. ପବ୍ଲିସିଟି ବ୍ୟାଣ୍ଡ ସାର୍ବଜନୀନ ଇଣ୍ଟରଫେସ୍
3.1 [ଧାରା 4(1)(ବି)(vii)] [ଧାରା 4(1)(ବି)(vii)] [ଏଫ୍ ନଂ 1/6/2011-ଆଇ ଆର୍ ଡି ଟି 15.04.2013] ନୀତି ପ୍ରଣୟନ କିମ୍ବା କାର୍ଯ୍ୟକାରିତା ସମ୍ବନ୍ଧରେ ଜନସାଧାରଣଙ୍କ ପରାମର୍ଶ କିମ୍ବା ପ୍ରତିନିଧିତ୍ୱ ନିମନ୍ତେ କୌଣସି ବ୍ୟବସ୍ଥା ପାଇଁ ବିବରଣୀ
3.1.1 ପ୍ରାସଙ୍ଗିକ ଆଇନ, ନିୟମ, ଫର୍ମ ଏବଂ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ଦସ୍ତାବିଜ ଯାହା ସାଧାରଣତଃ ନାଗରିକମାନଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଆକସେସ୍ କରାଯାଏ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
3.1.2 (କ) ନୀତି ପ୍ରଣୟନ/ ନୀତି କାର୍ଯ୍ୟକାରିତାରେ ଜନସାଧାରଣଙ୍କ ପରାମର୍ଶ କିମ୍ବା ପ୍ରତିନିଧିତ୍ୱ ପାଇଁ ବ୍ୟବସ୍ଥା, (ଖ) ପର୍ଯ୍ୟଟକଙ୍କ ପାଇଁ ଆବଣ୍ଟିତ ଦିନ ଏବଂ ସମୟ, (ଗ) ଆରଟିଆଇ ଆବେଦନକାରୀଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ବାରମ୍ବାର ଚାହୁଁଥିବା ପ୍ରକାଶନ ପ୍ରଦାନ କରିବା ପାଇଁ ସୂଚନା ଏବଂ ସୁବିଧା କାଉଣ୍ଟର (ଆଇଏଫସି)ର ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
3.1.3 ପବ୍ଲିକ୍-ପ୍ରାଇଭେଟ୍ ପାର୍ଟନରସିପ୍ (ପିପିପି)- ସ୍ପେଶାଲ ପର୍ପଜ୍ ଭେଇକିଲ୍ (ଏସ୍ ପିଭି)ର ବିବରଣୀ, ଯଦି କିଛି ଅଛି ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
3.1.4 ପବ୍ଲିକ୍-ପ୍ରାଇଭେଟ୍ ପାର୍ଟନରସିପ୍ (ପିପିପି)- ବିସ୍ତୃତ ପ୍ରକଳ୍ପ ରିପୋର୍ଟ (ଡିପିଆର) ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
3.1.5 ପବ୍ଲିକ୍-ପ୍ରାଇଭେଟ୍ ପାର୍ଟନରସିପ୍ (ପିପିପି)- ରିହାତି ଚୁକ୍ତି। ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
3.1.6 ପବ୍ଲିକ୍-ପ୍ରାଇଭେଟ୍ ପାର୍ଟନରସିପ୍ (ପିପିପି)- ପରିଚାଳନା ଓ ରକ୍ଷଣାବେକ୍ଷଣ ମାନୁଆଲ୍ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
3.1.7 ପବ୍ଲିକ-ପ୍ରାଇଭେଟ୍ ପାର୍ଟନରସିପ୍ (ପିପିପି) - ପିପିପି କାର୍ଯ୍ୟକାରିତାର ଅଂଶ ଭାବରେ ପ୍ରସ୍ତୁତ ହୋଇଥିବା ଅନ୍ୟ ାନ୍ୟ ଦସ୍ତାବିଜ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
3.1.8 ପବ୍ଲିକ୍-ପ୍ରାଇଭେଟ୍ ପାର୍ଟନରସିପ୍ (ପିପିପି) - ସରକାରଙ୍କ ଠାରୁ ଅନୁମତି ଅଧୀନରେ ଆଦାୟ କରାଯାଉଥିବା ଅନ୍ୟ ପ୍ରକାର ରାଜସ୍ୱ ସମ୍ପର୍କିତ ସୂଚନା, ଟୋଲ୍ କିମ୍ବା ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
3.1.9 ପବ୍ଲିକ-ପ୍ରାଇଭେଟ୍ ପାର୍ଟନରସିପ୍ (ପିପିପି) - ଫଳାଫଳ ଏବଂ ଫଳାଫଳ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ସୂଚନା ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
3.1.10 ପବ୍ଲିକ-ପ୍ରାଇଭେଟ୍ ପାର୍ଟନରସିପ୍ (ପିପିପି) - ଘରୋଇ କ୍ଷେତ୍ରର ପକ୍ଷ ଚୟନ ପ୍ରକ୍ରିୟା (ରିହାତିଦାତା ଇତ୍ୟାଦି) ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
3.1.11 ପବ୍ଲିକ-ପ୍ରାଇଭେଟ୍ ପାର୍ଟନରସିପ୍ (ପିପିପି) - ପିପିପି ପ୍ରକଳ୍ପ ଅଧୀନରେ ସମସ୍ତ ଦେୟ ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଛି ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ

3.2 ଜନସାଧାରଣଙ୍କୁ ପ୍ରଭାବିତ କରୁଥିବା ନୀତି/ନିଷ୍ପତ୍ତିର ବିବରଣୀ ସେମାନଙ୍କୁ ଅବଗତ କରାଯାଏ କି [ଧାରା 4(1) (ସି)]
3.2.1 ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ନୀତି ପ୍ରଣୟନ କରିବା ସମୟରେ କିମ୍ବା ଏହି ପ୍ରକ୍ରିୟାକୁ ଅଧିକ ଇଣ୍ଟରଆକ୍ଟିଭ୍ କରିବା ପାଇଁ ଜନସାଧାରଣଙ୍କୁ ପ୍ରଭାବିତ କରୁଥିବା ନିଷ୍ପତ୍ତି ଘୋଷଣା କରିବା ସମୟରେ ସମସ୍ତ ପ୍ରାସଙ୍ଗିକ ତଥ୍ୟ ପ୍ରକାଶ କରନ୍ତୁ - ପୂର୍ବ ଏକ ବର୍ଷରେ ନିଆଯାଇଥିବା ନୀତିଗତ ନିଷ୍ପତ୍ତି / ଆଇନ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
3.2.2 ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ନୀତି ପ୍ରଣୟନ କରିବା ସମୟରେ କିମ୍ବା ନିଷ୍ପତ୍ତି ଘୋଷଣା କରିବା ସମୟରେ ସମସ୍ତ ପ୍ରାସଙ୍ଗିକ ତଥ୍ୟ ପ୍ରକାଶ କରନ୍ତୁ ଯାହା ପ୍ରକ୍ରିୟାକୁ ଅଧିକ ଇଣ୍ଟରଆକ୍ଟିଭ୍ କରିବା ପାଇଁ ଜନସାଧାରଣଙ୍କୁ ପ୍ରଭାବିତ କରେ - ସର୍ବସାଧାରଣ ପରାମର୍ଶ ପ୍ରକ୍ରିୟାର ରୂପରେଖ ଦିଅନ୍ତୁ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
3.2.3 ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ନୀତି ପ୍ରଣୟନ କରିବା ସମୟରେ କିମ୍ବା ନିଷ୍ପତ୍ତି ଘୋଷଣା କରିବା ସମୟରେ ସମସ୍ତ ପ୍ରାସଙ୍ଗିକ ତଥ୍ୟ ପ୍ରକାଶ କରନ୍ତୁ ଯାହା ପ୍ରକ୍ରିୟାକୁ ଅଧିକ ଇଣ୍ଟରଆକ୍ଟିଭ୍ କରିବା ପାଇଁ ଜନସାଧାରଣଙ୍କୁ ପ୍ରଭାବିତ କରେ - ନୀତି ପ୍ରଣୟନ ପୂର୍ବରୁ ପରାମର୍ଶ ପାଇଁ ବ୍ୟବସ୍ଥାର ରୂପରେଖ ଦିଅନ୍ତୁ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ

3.3 ଜନସାଧାରଣଙ୍କ ପାଇଁ ସହଜରେ ଉପଲବ୍ଧ ହେଉଥିବା ସୂଚନାକୁ ବ୍ୟାପକ ଭାବରେ ଏବଂ ଏପରି ରୂପ ଏବଂ ଉପାୟରେ ପ୍ରସାରିତ କରିବା [ଧାରା 4(3)]
3.3.1 ଯୋଗାଯୋଗର ସବୁଠାରୁ ପ୍ରଭାବଶାଳୀ ମାଧ୍ୟମର ବ୍ୟବହାର - ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ (ୱେବସାଇଟ୍) ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

3.4 ସୂଚନା ମାନୁଆଲ/ହ୍ୟାଣ୍ଡବୁକ୍ ର ଉପଲବ୍ଧତାର ରୂପ[ଧାରା 4(1)(ବି)]
3.4.1 ସୂଚନା ମାନୁଆଲ/ହ୍ୟାଣ୍ଡବୁକ୍ ଇଲେକ୍ଟ୍ରୋନିକ୍ସ ଫର୍ମାଟରେ ଉପଲବ୍ଧ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
3.4.2 ମୁଦ୍ରିତ ଫର୍ମାଟରେ ଉପଲବ୍ଧ ସୂଚନା ମାନୁଆଲ/ହ୍ୟାଣ୍ଡବୁକ୍ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

3.5 ସୂଚନା ମାନୁଆଲ/ ହ୍ୟାଣ୍ଡବୁକ୍ ମାଗଣାରେ ଉପଲବ୍ଧ ଅଛି କି ନାହିଁ [ଧାରା 4(1)(ବି)]
3.5.1 ମାଗଣାରେ ଉପଲବ୍ଧ ସାମଗ୍ରୀର ତାଲିକା ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
3.5.2 ଉପଲବ୍ଧ ସାମଗ୍ରୀର ତାଲିକା ମାଧ୍ୟମର ଏକ ଯୁକ୍ତିଯୁକ୍ତ ମୂଲ୍ୟରେ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

4 ଇ-ଗଭର୍ଣ୍ଣାନ୍ସ
4.1 କେଉଁ ଭାଷାରେ ସୂଚନା ମାନୁଆଲ/ହ୍ୟାଣ୍ଡବୁକ୍ ଉପଲବ୍ଧ [ଏଫ୍ ନଂ 1/6/2011-ଆଇ ଆର୍ ଡି ଟି 15.4.2013]
4.1.1 ଇଂରାଜୀ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
4.1.2 ସ୍ଥାନୀୟ ଭାଷା/ ସ୍ଥାନୀୟ ଭାଷା ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

4.2 ସୂଚନା ମାନୁଆଲ/ହ୍ୟାଣ୍ଡବୁକ୍ ଶେଷ ଥର ପାଇଁ କେବେ ଅପଡେଟ୍ ହୋଇଥିଲା? [ଏଫ୍ ନଂ 1/6/2011-ଆଇ ଆର୍ ଡି ଟି 15.4.2013]
4.2.1 ବାର୍ଷିକ ଅପଡେଟ୍ ର ଶେଷ ତାରିଖ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

4.3 ଇଲେକ୍ଟ୍ରୋନିକ୍ ଫର୍ମରେ ଉପଲବ୍ଧ ସୂଚନା[ଧାରା 4(1)(ବି)(xiv)]
4.3.1 ଇଲେକ୍ଟ୍ରୋନିକ୍ ଫର୍ମରେ ଉପଲବ୍ଧ ସୂଚନାର ବିବରଣୀ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
4.3.2 ଦସ୍ତାବିଜର ନାମ/ ଶୀର୍ଷକ/ ରେକର୍ଡ / ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ସୂଚନା ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
4.3.3 ଯେଉଁଠାରେ ଉପଲବ୍ଧ ସ୍ଥାନ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

4.4 ସୂଚନା ପାଇବା ପାଇଁ ନାଗରିକମାନଙ୍କୁ ଉପଲବ୍ଧ ସୁବିଧାର ବିବରଣୀ[ଧାରା 4(1)(ବି)(xv)]
4.4.1 ଅଧ୍ୟାପକଙ୍କ ନାମ ଓ ଅବସ୍ଥାନ[ସମ୍ପାଦନା] ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
4.4.2 ଉପଲବ୍ଧ ହୋଇଥିବା ସୂଚନାର ବିବରଣୀ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
4.4.3 ସୁବିଧାର କାର୍ଯ୍ୟ ସମୟ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
4.4.4 ଯୋଗାଯୋଗ ବ୍ୟକ୍ତି ଏବଂ ସମ୍ପର୍କ ବିବରଣୀ (ଫୋନ୍, ଫ୍ୟାକ୍ସ ଇମେଲ୍) ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

4.5 ଧାରା 4(i) (ବି)(xvii) ଅଧୀନରେ ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ସୂଚନା
4.5.1 ଅଭିଯୋଗ ସମାଧାନ ବ୍ୟବସ୍ଥା ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
4.5.2 ଆରଟିଆଇ ଅଧୀନରେ ପ୍ରାପ୍ତ ଆବେଦନର ବିବରଣୀ ଏବଂ ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଥିବା ସୂଚନା ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
4.5.3 ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ହୋଇଥିବା ଯୋଜନା/ ପ୍ରକଳ୍ପ/କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମର ତାଲିକା ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
4.5.4 ଚାଲୁଥିବା ଯୋଜନା/ ପ୍ରକଳ୍ପ/କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମର ତାଲିକା ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
4.5.5 ଠିକାଦାରଙ୍କ ନାମ, ଚୁକ୍ତିର ପରିମାଣ ଏବଂ ଚୁକ୍ତି ଶେଷ ହେବାର ଅବଧି ସମେତ ସମସ୍ତ ଚୁକ୍ତିର ବିବରଣୀ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
4.5.6 ବାର୍ଷିକ ରିପୋର୍ଟ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
4.5.7 ବାରମ୍ବାର ପଚରାଯାଉଥିବା ପ୍ରଶ୍ନ (ଏଫ ଆ କ୍ୟୁ) ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
4.5.8 ଅନ୍ୟ କୌଣସି ସୂଚନା ଯେପରିକି - (କ) ନାଗରିକ ଚାର୍ଟର, (ଖ) ଫଳାଫଳ ଢାଞ୍ଚା ଦସ୍ତାବିଜ (ଆରଏଫଡି), (ଗ) ନାଗରିକ ଚାର୍ଟରରେ ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ବେଞ୍ଚମାର୍କ ବିରୁଦ୍ଧରେ କାର୍ଯ୍ୟଦକ୍ଷତା ଉପରେ ଛଅଟି ମାସିକ ରିପୋର୍ଟ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

4.6 ଆରଟିଆଇ ଆବେଦନ ଏବଂ ଆବେଦନର ପ୍ରାପ୍ତି ଏବଂ ସମାଧାନ [ଏଫ୍ ନଂ 1/6/2011-ଆଇ ଆର୍ ଡି ଟି 15.04.2013]
4.6.1 ପ୍ରାପ୍ତ ଏବଂ ସମାଧାନ ହୋଇଥିବା ଆବେଦନଗୁଡିକର ବିବରଣୀ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
4.6.2 ପ୍ରାପ୍ତ ଆବେଦନର ବିବରଣୀ ଏବଂ ଆଦେଶ ଜାରି କରାଯାଇଛି ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

4.7 ସଂସଦରେ ପଚରାଯାଇଥିବା ପ୍ରଶ୍ନର ଉତ୍ତର [ଧାରା ୪(୧)(ଡି)(୨)]
4.7.1 ପଚରାଯାଇଥିବା ପ୍ରଶ୍ନର ବିବରଣୀ ଏବଂ ଉତ୍ତର ଦିଆଯାଇଛି ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

5. ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ସୂଚନା ଅନୁଯାୟୀ
5.1 ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ସୂଚନା [ଏଫ୍ ନଂ 1/2/2016-ଆଇ ଆର୍ ଡି ଟି 17.8.2016,ଏଫ୍ ନଂ 1/6/2011-ଆଇ ଆର୍ ଡି ଟି 15.4.2013]
5.1.1 ନାମ ଏବଂ ବିବରଣୀ - (କ) ବର୍ତ୍ତମାନର ସିପିଆଇଓ ଏବଂ ଏଫ୍ଏଏ, (ଖ) 1.1.2015ରୁ ପୂର୍ବ ସିପିଆଇଓ ଏବଂ ଏଫ୍ଏଏ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
5.1.2 ସ୍ୱେଚ୍ଛାକୃତ ପ୍ରକାଶର ତୃତୀୟ ପକ୍ଷ ଅଡିଟ୍ ର ବିବରଣୀ -(କ) ଅଡିଟ୍ ତାରିଖ, (ଖ) କରାଯାଇଥିବା ଅଡିଟ୍ ର ରିପୋର୍ଟ (a) 12 ଓ 18 ଅକ୍ଟୋବର, 2023
(b) ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
5.1.3 ଯୁଗ୍ମ ସଚିବ/ଅତିରିକ୍ତ ଏଚ୍ଓଡି ପାହ୍ୟାରୁ କମ୍ ନଥିବା ନୋଡାଲ ଅଫିସରନିଯୁକ୍ତି - (କ) ନିଯୁକ୍ତି ତାରିଖ, (ଖ) ଅଧିକାରୀଙ୍କ ନାମ ଓ ପଦବୀ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
5.1.4 ମୁଖ୍ୟ ଅଂଶୀଦାରମାନଙ୍କର ପରାମର୍ଶ କମିଟି ସ୍ୱୟଂ-ମୋଟୁ ପ୍ରକାଶ ଉପରେ ପରାମର୍ଶ ପାଇଁ - (କ) କେଉଁ ତାରିଖରୁ ଗଠିତ ହୋଇଛି, (ଖ) ଅଧିକାରୀଙ୍କ ନାମ ଏବଂ ପଦବୀ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
5.1.5 ଆରଟିଆଇ ଅଧୀନରେ ବାରମ୍ବାର ଚାହୁଁଥିବା ସୂଚନାକୁ ଚିହ୍ନଟ କରିବା ପାଇଁ ଆରଟିଆଇରେ ସମୃଦ୍ଧ ଅଭିଜ୍ଞତା ଥିବା ପିଆଇଓ/ ଏଫଏଏମାନଙ୍କର କମିଟି - (କ) କେଉଁ ତାରିଖରୁ ଗଠିତ ହୋଇଛି, (ଖ) ଅଧିକାରୀଙ୍କ ନାମ ଏବଂ ପଦବୀ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

6 ନିଜେ ଇନିସିଏଟିଭ୍ ଉପରେ ପ୍ରକାଶିତ ସୂଚନା
6.1 ପ୍ରକାଶିତ ଆଇଟମ / ସୂଚନା ଯାହା ଦ୍ୱାରା ଜନସାଧାରଣ ସୂଚନା ପାଇବା ପାଇଁ ସର୍ବନିମ୍ନ ଆର ଟି ଆଇ ଆଇନର ବ୍ୟବହାର କରିପାରିବେ
6.1.1 ପ୍ରକାଶିତ ଆଇଟମ / ସୂଚନା ଯାହା ଦ୍ୱାରା ଜନସାଧାରଣ ସୂଚନା ପାଇବା ପାଇଁ ସର୍ବନିମ୍ନ ଆରଟିଆଇ ଆଇନର ବ୍ୟବହାର କରିପାରିବେ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

6.2 ଭାରତୀୟ ସରକାରୀ ୱେବସାଇଟ୍ (ଜି ଏ ଜି ଡବ୍ଲ୍ୟୁ) ପାଇଁ ନିର୍ଦ୍ଦେଶାବଳୀ ଅନୁସରଣ କରାଯାଏ (ଫେବୃଆରୀ, ୨୦୦୯ରେ ପ୍ରକାଶିତ ଏବଂ ପ୍ରଶାସନିକ ସଂସ୍କାର ଏବଂ ଲୋକ ଅଭିଯୋଗ ବିଭାଗ, କାର୍ମିକ ମନ୍ତ୍ରଣାଳୟ ଦ୍ୱାରା କେନ୍ଦ୍ରୀୟ ସଚିବାଳୟ ମାନୁଆଲ୍ ଅଫ୍ ଅଫିସପ୍ରୋସିଜିଓର (ସି ଏସ୍ ଏମ୍ ଓ ପି)ରେ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ କରାଯାଇଛି।
6.2.1 ଏସଟିକ୍ୟୁସି ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ପ୍ରାପ୍ତ ହୋଇଛି କି ନାହିଁ ଏବଂ ଏହାର ବୈଧତା ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ
6.2.2 ୱେବସାଇଟ୍ ରେ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ଦେଖାଏ କି? ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ନୁହେଁ